Kawan-kawan kakcik

Ahad, 23 Disember 2012

Mulut masih payau...

... bantai sarapan durian untuk mendapatkan 'rasa', tapi masih tidak berjaya sepenuhnya...

18 ulasan:

  1. Bila demam deria rasa turut serta demamnya.. :)
    Cepat sembuh ye

    BalasPadam
  2. mungkin dah nak jadi rezeki BS kot !

    BalasPadam
  3. alahai kakcik makan doyan pun masih belum ok ke kesian, tkpe lama2 oklah tu insyaallah esuk lusa ...

    BalasPadam
  4. Assalamulaikum kakcik..Lama tak jengah sini.
    Kakcik tak sihat ke???? Jangan lupa makan ubat dan semoga cepat sembuh....

    BalasPadam
  5. get well soon kakchik..insya-Allah

    BalasPadam
  6. Jangan makan banyak2 sgt ye Kakcik bimbang kepanasan nanti suara pulak hilang..

    BalasPadam
  7. Selepas xtvt kutipan sumbangan palestin yang terakhir di pasar malam desa murni bebaru ni, kawan IM belanja makan durian. memang best.

    lepas makan cepat-cepat cuci mulut. make sure ibu_suri tak dapat kesan...

    BalasPadam
  8. Sedapnya..lebih suka mkn yg ori dari hat crepe-crepe tu. ...he he

    BalasPadam
  9. Salam KakCik,
    idok ke libang-libu nanti!

    BalasPadam
  10. Cantiknya isi durian dalam gambar tu.

    Kak ani suka jugak durian tapi tak tahan bila siang makan durian, malam hari srlslu kaki kerem.

    BalasPadam
  11. insha Allah nanti sembuhla tu, dan dan kakcik makan deria..hehe :)

    BalasPadam
  12. terliur kak tgk doyan ni..selalu dok bantai gak doyan ni..
    semoga akk cepat sembuh ye:D

    BalasPadam
  13. InsyaAllah..kakciks kan sembuh..
    Sabar yaa kakcikS:)

    BalasPadam
  14. yang sedap-sedap semuanya dah tak sedap kalau badan kurang sihat kan Kakcik.... nanti sihat mesti kemaruk nak makan semua...

    BalasPadam
  15. minum aiskrim vanilla y bjenama

    katanya molek u tekak y hilang deria rasa.. mana tau bkesan

    BalasPadam
  16. tak sihat ke kak. makan ubat ye. musim skrg ni. ramai yang tak sihat. get well soon ye.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.