Kawan-kawan kakcik

Khamis, 27 Disember 2012

26 tahun melayari kehidupan bersama...


Hari ini juga hari ulangtahun perkahwinan blogger HUDA dan hari ulangtahun kelahiran Dr. Khairul Faizie...

Di hari perkahwinan anak sulung...


Yang perempuan tu anak kepada adik perempuan kakcik.
Yang lelaki pula anak kepada adik lelaki kakcik.  Mereka
sebaya - akan masuk ke Tahun Dua pada 2013


Yang perempuan, anak kepada adik perempuan kakcik (kakak
kepada gadis cilik dalam gambar atas) bersama anak ketiga kakcik.
Sepupu rapat yang sekejap berbaik, sekejap bergaduh.  Mereka
berbeza usia setahun.  Bangcik akan masuk Tingkatan 4 dan kakak
ke Tingkatan 3 di sekolah yang berbeza.


Buka iPad awal pagi tadi, terus terlihat gambar ini...

Terima kasih Budak Sepet.  Entah bila masa dia buat 'kerja' ini.
Walaupun ringkas dengan pilihan gambar 'ikut suka hati dia', mak
tetap menghargainya.

Esok = Jumaat (28/12/2012), kakcik bersama suami dan anak-anak akan ke Pulau Pinang.  Harap-harap dapat berjumpa setidak-tidaknya dengan Makcik Kantin.

31 ulasan:

  1. Happy Anniversary Kakcik..berbahagia dikelilingi insan tersayang...

    BalasPadam
  2. selamat ulangtahun perkahwinan...semoga disejahterakan seisi keluarga..... :)

    BalasPadam
  3. Selamat berbahagia kak cik.. secara jujurnya.. kebahagiaan kak cik terasa di mana-mana auranya.. alhamdulillah

    BalasPadam
  4. happy anvsry kak cik, moga dimurahkan rezki, IAllah dan selamat bercuti. seronok pi penang, makan nasi kandar

    BalasPadam
  5. selamat bercuti,
    hati-hati dimusim banjir ini.

    BalasPadam
  6. alhamdulillah, selamat hari ulangtahun ke 26 kakcik n cik abg... semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat... amin2

    BalasPadam
  7. HEPI ANIVESARY KAKCIK....
    MOGA KEKAL BAHAGIA DUNIA AKHIRAT...

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah, hepi aniverseri kakcik dan suami. Semoga terus berbahagia selamanya di samping anak2 tersayang.

    BalasPadam
  9. Selamat ulg thn perkhawinan....moga kekal bahagia hingga ke syurga.....amin...
    Selamat bercuti....

    BalasPadam
  10. selamat ulangtahun mak..semoga bahagia selamanya..

    ala mak nk jmpa ngan makcik je ke..ngan zie?hukhukhuk sedihh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh...nak lah jumpa dengan Zie. Nombor hp mak ada kat Zie tak? Mak menginap di Sunway Seberang Jaya nanti. Telefon tau... :)

      Padam
    2. xde la mak..nnti zie sms makcik kantin.umah dia sekangkang kera je ngan umah zie.dekat je

      Padam
  11. Selamat ulang tahun perkahwinan yg ke 26. Semoga berbahagia selalu...

    BalasPadam
  12. alhamdulillah....


    cubitkan pipi BS sikit boleh..!?

    BalasPadam
  13. Terima kasih kakcik pasal selitkan nama saya sekali kat situ..Terharu saya..Tahniah untuk kakcik dah melangkau ke 26 tahun usia perkahwinan..Jauh lagi untuk saya kejar..Semoga perkahwinan kita semua akan berkekalan dan bahagia selamanya..

    BalasPadam
  14. selamat ulangtahun mak~~cepat2 jadi nenek pulak! he~~

    BalasPadam
  15. happy anniversary.. moga kega bahagia hingga kehujung nyawa...

    BalasPadam
  16. HAPPY ANNIVERSARY KAKCIK DAN SUAMI...MOGA KEKAL BAHAGIA SAMPAI KE SYURGA...

    semalam saya berangan nak cuba jadi org pertama yg ucapkan tahniah kat kakcik, macam biasa bangun awal jam 5 pagi nak cop tempat no 1, sekali tu lepas cuci baju, kemas rumah, wat bekfes terus terlupa hahaha....sorry ler...

    kalau jumpa makcik kantin, sampaikan salam saya kat dia ya, (kalau teringatlah, kalau terlupa takper...)

    moga selamat pergi dan selamat pulang serta selamat dimana jua dirimu dan keluarga berada...

    BalasPadam
  17. 26 tahun tu jangka masa yang lama. Tahniah kak cik sebab berjaya mengekalkan perkahwinan selama itu. Happy anniversary.

    BalasPadam
  18. Alolololo suweeeettttt...Kak Chik share resepi 26 thn kak Chik, buat pedoman yang baru setahun jagung dalam rumahtangga ni....

    BalasPadam
  19. syukur ... 26 tahun tak mudah yerk... tahniah kak cik petuanya happy sebabtu tengok kak cik senyumjer...

    BalasPadam
  20. Semoga kekal bahagia....
    dah ada berita nak dapat cucu ke belum?

    BalasPadam
  21. selamat ulangtahun kakcik, moga berbahagia hingga ke Jannah, Amin

    BalasPadam
  22. selamat ulang tahun kakcik. Semoga sentiasa sihat dan ceria. Semoga di mudahkan urusan kakcik ke Pulau pinang. Tahniah blog akak ada tersenarai di dalam bloglist saya. Terima kasih.

    BalasPadam
  23. Happy anniversary Kakcik. Moga kekal bahagia hingga ke syurga.

    BalasPadam
  24. selamat hari ulangtahun kakcik..
    moga kakcik dan en. suami (panggil bangchik boleh.. hehehe..) sihat dalam menjalani kehidupan seharian.. ;)

    BalasPadam
  25. Selamat ulang tahun kawin kc. Moga bahagia sampai syurga!
    Kecik dan halus sungguh dulu!
    Skrg pun ok apa...

    BalasPadam
  26. assalamualaikum kakcik...selamat ulangtahun perkahwinan yer moga sentiasa berbahagia hendaknya...:)

    BalasPadam
  27. selamat ulangtahun perkahwinan kakchik...semoga berbahagia hingga ke syurga ..amiinn..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.