Kawan-kawan kakcik

Isnin, 19 November 2012

Sabtu = 17/11/2012...

... ke majlis perkahwinan di Simpang Empat, Hutan Melintang ...

Amboi... tak toleh kiri kanan dah.

Untuk mengelakkan pembaziran, ambillah seadanya saja.

Pencuci mulut.

Semuanya kerana Allah.

Pegantin tak berapa baru pun nak tumpang bersanding lagi.

Bawa balik 10 biji durian pemberian kawan suami.  Alhamdulillah.

Teringat sangat pada Dato'LF bila makan durian ini. :)

34 ulasan:

  1. salam kak cik..bermulanya kenduri kawen..
    sampai tahun depan tahun bari cina jemputannya kak cik

    BalasPadam
  2. wahhh.. ais krim tu yang tak boleh tahan...

    BalasPadam
  3. Musim cuti skolah sama dengan musim org kawin ☺☺

    BalasPadam
  4. aduhh..sedapnyer doyan tu..tak sabo nak balik ...coz cib hb kite pun ada beli doyan..hehehe..tak le meleleh air liur ni kakcik..

    BalasPadam
  5. skrg mmg musim org kawin..
    sedapnya durian tu kakcik..

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Kak Cik

    patut ambil nasi sikit ajer
    rupa2 nya nak makan ais krim

    BalasPadam
  7. Hutan Melintang dah dekat dengan Alor Gajah. Durian tu memang nampak sedap sangat.

    BalasPadam
  8. pergh durian, terliurnya tgk, sekarang musim cuti sekolah merata lah org kahwin kan kakcik

    BalasPadam
  9. sedapnya tgk durian tu kakcik..
    lama jugak saya tak mkn durian nih..mcm nak gi beli jer.. :)

    BalasPadam
  10. durian, durian. tahun ni dua kali ye.

    BalasPadam
  11. bln depan, meriah la pakat2 mkn free...hihi

    ehem! byk durian?? bleh la mak buat durian crepe! haha

    BalasPadam
  12. wah..siap bawak balik durian lagi..bestnya...hehehehe

    BalasPadam
  13. Cantik isi durian. Quote tentang bahagia itu... sgt indah.

    BalasPadam
  14. huhuu..musim kali ni lom makan lagi doyan..

    BalasPadam
  15. eskem kat kenduri kawen ...budak2,mak budak pun tumpang suka..:)

    BalasPadam
  16. hehe musim kenduri kan skang ni kakcik!

    BalasPadam
  17. Salam kakcik..
    Aiskrim dan durian..sangat menggoda saya.. ^_^

    BalasPadam
  18. Kat sana masih banyak durian ke? Kalau banyak, minggu depan masa balik kampung boleh saya lajak sampai situ.

    BalasPadam
  19. hurmmm seronok kalau majlis kawin ada pembasuh mulutnya bubur @ aiskrim nie ..
    kalau anak2 saya konperm x makan dahh .. duk ngadap aiskrim je kak ..
    wahhh deyan ! ( sambil juling2 mata ...hahaha )

    BalasPadam
  20. duriannnnnn...sedapnya...sabaq je la..dok tunggu hari nak pi terjah cari durian balik pulau.

    BalasPadam
  21. Cara buffet ni kalau berhemah lebih menjimatkan..

    Makchaq dah baca entri kakcik tentang kenduri Along n Huda. Alhamdulillah semuanya selamat. Semoga jodoh mereka berkekalan hingga ke syurga.

    BalasPadam
  22. sana sini ada kenduri dan sana sini ada durian...hemm sedang musim kedua dua nya... :)

    BalasPadam
  23. alahai durian. IM tengah kontrol nafsu ibu_suri dari nak makan durian bila tiap kali lalu di pasar malam.

    BalasPadam
  24. Sket sgt ambil tu....kalau den...penuh sepinggan.....ehhh...ada aiskerim laaa..

    BalasPadam
  25. cuti sekolah musim menambahkan berat badan kakcik.....kenduri sana sini...

    BalasPadam
  26. meriah menu kenduri, ada bubur ngan aiskrim bagai

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.