Kawan-kawan kakcik

Isnin, 26 November 2012

Puas hati dia...

24/11/2012 - Kuala Kangsar ...

Cuba dulu...

... macam muat ni ...
25/11/2012 - Kuala Lumpur ...

 
Bergaya tak saya?


22 ulasan:

  1. Mestilah bergaya mcm papa dia...hehe..kakcik balik kampung ke?

    BalasPadam
  2. wow comel...beli kat mana tu kakcik? memang bergaya sangat dah tu

    BalasPadam
  3. mau tak puas hati..dapat baju baru hehehe

    BalasPadam
  4. Budak sekarang...selagi tak dapat,dia akan merengek sampai kita tension mendengornya!

    BalasPadam
  5. Aik? Adik penyokong Man City ka? Heheheheh...

    Header Kakcik tu, romantik betul. Suke tgk!

    BalasPadam
  6. cantik warna biru... tangan panjang lagik... gol keeper yer... boleh kalahkan apek pulak ...dia dah nak kahwin tu... bola pun tak nampak... huhuhu

    BalasPadam
  7. dah dapat idaman hati..sure puas kan?

    BalasPadam
  8. bergaya n comei...sesuai color tu ngan dia..

    BalasPadam
  9. phewitt.kacak bergaya. abg iyra pon br beli jersi sama mcm neh.. wahhh~ org laki mmg minat baju2 jersi neh.. kalo iyra, maafla.. layan camtuh2 je.. hehehe..

    BalasPadam
  10. bgs adik, sbb nyer kalu tak cuba kang rugi kalu beli tp tak muat or terbesar kan...

    BalasPadam
  11. hehe...kecik kecik dah bergaya nih..

    :)

    cantik jersinya.....

    Psst : cantik lah header akak..!

    BalasPadam
  12. tidakkkkkkkk!!!!

    Jangan sokong Man City...

    Sokonglah Man United :)

    ~hahaha

    BalasPadam
  13. Dah nama pun adik... bila dapat apa yg dia nak puas hati. Kita tak perlu komen kakcik..

    BalasPadam
  14. hari nie di perak, esok di KL..
    macam kampung sebelah mneyebelah aje..hihi
    tapi yg penting, adik dah dapat baju baru!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com