Kawan-kawan kakcik

Rabu, 28 November 2012

Makan lagi...

Tanpa nasi = RM1.50 sahaja! :)

31 ulasan:

  1. Mangga ke tuh? Waduhhhhhhhhhhhhhhhh!

    BalasPadam
  2. masak lemak pisang ke tu kak?
    lazatnya kedua2 lauk nih..sy suka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang sedap, rasa sayang nak makan cepat2. :)

      Padam
  3. gulai lemak pisang ngan kerabu pucuk paku...alahaiii...diet ke Kakcik...xde nasi...

    BalasPadam
  4. sangat sedap kerabu tu....waa akak tak makan nasi...

    BalasPadam
  5. Sedap nyaaa....ada kerabu ya....ishh sedap sedap... :)

    BalasPadam
  6. jgn terkejut kalau tahun baru ni k.cik pakai baju saiz XS.. :)

    BalasPadam
  7. akak diet ye..tambah sambal belacan pun sodap :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan diet, tapi pagi tadi dah makan nasi goreng. Tengahari cuba pula tak makan nasi. :)

      Padam
  8. Balasan
    1. Makannnnn... mana boleh tak makan. Menggigil perut nanti. :)

      Padam
  9. Seringgit lima kupang saja, wahhhhh! Balik masak nasik. Heheh, itu saya la :D

    BalasPadam
  10. akak x makan nasi ??
    wahhh boleh kurus tau kak , kalau hari2 macam nie
    ;))

    BalasPadam
  11. Salam kakcik

    ...lama tak singgah kat sini...pilihan kakcik tu menyelerakan buat kita tergeliur.

    BalasPadam
  12. sedapnya dua menu tu kakcik.. ;)
    suka2.. ;)

    BalasPadam
  13. tak makan nasiker kak cik..
    sedaptu.. tu gulai pisangkan...

    BalasPadam
  14. murah... bgs utk diet nih kakcik eheheh

    BalasPadam
  15. Kalau kakak tak boleh tak ada nasi kakcik kalau macam ini punya penangan. Tambah sambal belacan dan ikan kering adalah...

    BalasPadam
  16. kakcik yang tu sayur kerabu. yang kuning tu hapee... jenis sayuran jugek?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kerabu pucuk paku dengan masak lemak pisang muda. Sedapppp... :)

      Padam
  17. assalamualaikum kakcik...sedap juga makan lauk jer mcm ni...;)

    BalasPadam
  18. Kakcik,

    Gulai pisang ke tu? Kecur ayaq liuq... ;p

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.