Kawan-kawan kakcik

Selasa, 6 November 2012

Biarlah orang nak kata apa, aku tetap begini juga...

Daripada aku pening kepala memikirkan itu ini, lebih baik kulayan kamera kecilku dengan merakam gambar-gambar ini ...

Ambil gambar lalu lintas ya?
Saya ambil gambar awak ni...

Mendung adalah sinonim dengan keadaan cuaca sekarang

Dah lupa - adakah ini di waktu pagi atau petang?

Bentuk awan seolah-olah jenazah yang sudah dikapan.


Mendung lagi di awal pagi

Mendung tidak semestinya hujan akan turun.
Semuanya terpulang kepada DIA.

Selitkan lagi gambar Fabian.  Ini gambar malam tadi (5/11/2012 =
8.30 malam).  Esok (Rabu = 7/11/2012) Doktor Pakar Bedah
Kanak-Kanak akan membuat keputusan sama ada Fabian perlu
dibedah atau tidak.  Memandangkan beratnya tak sampai pun 10kg,
segala risiko dan kemungkinan perlu diambil kira.

Ini gambar beberapa hari lepas.
Doakan Fabian agar dapat hidup normal seperti kanak-kanak
sebaya yang sihat, ya?  Fabian dah lama tinggalkan kampung halaman.


22 ulasan:

  1. tangkap pic pun terapi diri kan kakcik..sy juga suka snap2 pic mcmni :)

    BalasPadam
  2. Assalam..

    kak cik suka tangkap gambar kan...?

    BalasPadam
  3. sangat tersentuh hati bila tengok baby sakit.lagi sedih bila dia dicucuk macam-macam..Mudahan Allah beri yg terbaik utk dia.Amin

    BalasPadam
  4. Gambar jenazah yg dikapan tu...ish...

    Oh, ya. Fabian anak yg kuat smgt! Pasti selamat nanti. Jgn risau, kami doakan kamu ya?

    BalasPadam
  5. gambar awan tu buat saya insaf~~

    BalasPadam
  6. Gambar jenazah dikapankan tu yg paling mahal tu.

    InsyaAllah Fabian akan mendapat yg terbaik. Semuanya Allah yg mengaturnya.

    BalasPadam
  7. suka tangkap gambar kan kakcik...terapi:)

    BalasPadam
  8. Salam Kak ...

    Semoga semua nya sihat2 selalu ...

    BalasPadam
  9. rindu nak tgok matahari..memandangkan skrg hujan jer..baju pun lambat kering

    BalasPadam
  10. betul2.... hobi kita hak kita.. hehe

    BalasPadam
  11. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat box pakjoe tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    BalasPadam
  12. Sebaiknya begitulah kakcik. Tak mahu fikir org nak kata apa.
    Kalau kita rasa bimbang apa lagi ibu fabian kan kakcik.

    BalasPadam
  13. gambar awan tu..tetiba rasa insaf...

    BalasPadam
  14. berarak mendung kelabu.. mengekori langkahku.. sepanjang kehidupan, penuh dugaan.. namun aku tetap aku, insan yang kerdil lagi hina...

    BalasPadam
  15. x kesah ape pun kite nk wat kakcik..janji hati ini tenang....betul x?

    BalasPadam
  16. kak cik mmg suka tangkap gambar pemandangan..
    :)

    (moga fabian sihat , aamiin..)

    BalasPadam
  17. Kakcik mmg seorang yg prihatin...:-)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.