Kawan-kawan kakcik

Isnin, 5 November 2012

Gambar-gambar dari jurukamera amatur di majlis perkahwinan Along dan Huda...

... antara gambar-gambar ini adalah hasil rakaman Budak Sepet dan Bangcik ...

 
Ini gambar di malam pernikahan.  Bapa pengantin
lelaki pun nak tumpang sekali bergambar dengan
artis sedangkan mak pengantin tak kisah pun... :)


Makbapak pengantin yang terlebih gaya...

Amin Ya Rabbal 'Alaminnnn

Bukan senang nak 'mengatur' ahli keluarga pengantin lelaki yang pelbagai ragam ini untuk bergambar :






55 ulasan:

  1. tahniah kakcik.. wah-wah.. heliza tuh.. hehehe

    BalasPadam
  2. TAHNIAH KAKCIK..... COMELNYA HELIZA...

    BalasPadam
  3. cantik mak pengantin :)
    meriah majlis nampaknya.

    BalasPadam
  4. tahniah kak cik. dah dpt menantu. mak n bapak pengantin lelaki sporting sgt

    BalasPadam
  5. Tahniah kepada pengantin dan keluarga...Meriah betul disambut beramai-ramai bersama keluarga. Artis pon ada lagi tu..

    Blog Qashmere
    Style Me Gorgeous By Qashmere

    Wslam..

    BalasPadam
  6. tahniah ... amboi berseri2 mak & bapak pengantin !

    BalasPadam
  7. as salam

    tahniah utk anak kak..alhamdulillah selamat dah majlis..saya ske haliza, lawa, muslimah, bijak..pandai arabic..byk nye saya puji dia. :)

    BalasPadam
  8. Tahniah kakcik dah dapat menantu...., tahun depan bolehlah menimang cucu.

    BalasPadam
  9. hehe...tahniah mak! dah ada geng! :)

    BalasPadam
  10. tahniah kak cik.. dah dapat menantu...

    BalasPadam
  11. meriah betul.. dah jadi mak mertua dah kakcik skrg.. Alhamdulillah..

    BalasPadam
  12. tahniah kakcik...dah dpt menantu dah...pasni timang cucu plak..hehehe

    BalasPadam
  13. tahniah kakcik..dah dapat menantu ;)

    BalasPadam
  14. Tahniah buat anak kakcik. Tahniah juga buat kakcik sekeluarga..

    BalasPadam
  15. Tahniah kakcik...ceria nampak family kakcik ni:)

    BalasPadam
  16. sedondon warna silver sume.. meriah je tgk.. tahniah dapat menantu yer kak.. :)

    BalasPadam
  17. kak cik terima menantu.. tahniah.. tahniah...
    heliza datang yerk...

    BalasPadam
  18. tahniah kakcik..tambah keluarga baru,,semoga pengantin baru along dan huda diberkati dan dirahmati allah..:) Selamat Pengantin Baru..:)

    BalasPadam
  19. Tahniah Kakcik..alhamdulilah..wamboii sampai telinga mak pengantin sonyom!!!!

    BalasPadam
  20. wah supporting nyer mak ayah pantin baru ...

    BalasPadam
  21. Tahniah kakcik..dapat menantu..dah ada anak perempuan dah dia sekarang ni....

    BalasPadam
  22. salam...

    tahniah kakchik dpt menantu...

    BalasPadam
  23. Mak pengantin dan bapak pengantin teringat zaman dulu2 eh...hehehee...

    Kalau dah ramai2 tu memang macam2 ragam lah kak cik...

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum,
    Tahniah! Akhirnya dapat jugak bergambar penuh sekeluarga...kalau keluarga saya, tak de satupun gambar libatkan semua o rang mcm tu ;)

    BalasPadam
  25. TAHNIAH...cerianya kakcik n en suami..mcm pengantin baru pulak..berseri2....

    BalasPadam
  26. suka tengok, kemain sekeluarga besar pakai kain satu kayu lagi. mesti cantik gambo.

    BalasPadam
  27. Selamat mendapat menantu kakcik....tahun depan isyaallah dapat cucu...

    BalasPadam
  28. tahniah kakcik..

    psstt: Heliza tu pun comel.. ;)

    BalasPadam
  29. Seronok tengok majlis kahwin.......... Tahniah kakcik dah dpt menantu :)

    BalasPadam
  30. Kakcik Tahniah ye..dah dapat menantu...meriah kendurinya...moga diberkati... Barakallah untuk pasangan pengantin....

    BalasPadam
  31. wahh family akak ramai kannn
    memang jenuh nak mengatur macam nie ekeke ;)
    sya dpt bayangkan kekecohannya

    BalasPadam
  32. Tahniah..! suka tengok sedondon warna grey tuh! Hebat!

    BalasPadam
  33. wah...meriah betul..tahniah...semoga berbahgia hinggalah ke akhir nyawa...amin...

    p/s : kak cik.. saya ada hajat ni.. mohon kak cik sampaikan salam saya pada heliza ye.. saya minat betul dengan dia :)

    BalasPadam
  34. tahniah kakcik.... berseri2 pengantin lama dan baru

    BalasPadam
  35. meriahnya suasana... beseri2 mak pengantin tu.. hehehe

    BalasPadam
  36. tahniah kakcik...moga segera mendapat cucu...

    BalasPadam
  37. bagaimana rasa dapat menerima kehadiran menantu dalam rumah?

    kena banyak diam dari komen...kan!

    BalasPadam
  38. cantiknya semua paki sedondon..pasni mak dah ada geng borak la ye

    BalasPadam
  39. Tak cukup gambar...Nak tengok lagi..

    BalasPadam
  40. tahniah kakcik dah dapat menantu..
    bertambah ahli keluarga..moga bahagia sekeluarga bertambah-tambah..aminn..

    BalasPadam
  41. heheh yg tak tahan gambar bapak pantin ngn artis tu mule2 hehehe...

    tahniah kakcik ye dpt menantu pertama... semoga cpt2 dpt cucu ek..
    tahniah n selamat pantin baru utk along n Huda..semoga kekal hingga ke akhir hayat

    BalasPadam
  42. Kakcik bakal nenek tak lama lg, tahniah.

    BalasPadam
  43. meriah majlis kakcik ye....tahniah

    BalasPadam
  44. tahniah kakcik sekeluarga. selamat pengantin baru along dan huda.

    BalasPadam
  45. anak kakcik ke yang kawin tu? dah nak jadi nenek kakcik nih

    BalasPadam
  46. hihi...siap ada artis lagi..
    meriah..
    :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com