Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 23 November 2012

Berbandung-bandung di tengahari...

Hendak ke Bandung, memang tak mampu.  Jadi, makan dan minumlah sesuatu yang berkaitan dengan Bandung walaupun mungkin ianya tidak pun terdapat di Bandung sana ...

Sebelum dikacau, tidak nampak 'kebandungan'nya.

Cincau Bandung ke Bandung Cincau?

Mee Bandung
Terima kasih kepada teman yang terlibat dalam gambar di atas (pinjam ayat Azieazah). :)

24 ulasan:

  1. makan kat mana bandung-bandungan ni mak? :)

    BalasPadam
  2. sedapnya... ehemm..
    InsyaAllah, boleh je jumpe bila2 masa nk jumpe..
    tayah tunggu gathering, calling2 je iyra.. boleh lepak skali kak azie.. umah o'ls pon dekat2 je kan.. hehehe~
    *thanks, da order.. insyaAllah esok dpt.. hugs n kisses*

    BalasPadam
  3. saya suka tambah aiskrim soda dlm air bandung...emm air bandung dan mi bandung...gabungan yg mebeles...

    BalasPadam
  4. sedapnya air bandung campur soda pun sedap :D

    BalasPadam
  5. adoii.....sedapnye bandung....tapi dayah cuma suka sirap bandung yg takde cincau..hehe... *ngengada*

    BalasPadam
  6. Kat Bandung takde mee bandung dgn air bandung ni kot? Heheh. Saya suka mee bandung muar.

    BalasPadam
  7. padanan yg sangat bandung kan kakcik he..he..

    BalasPadam
  8. SA suka mee bandung tp susah nak dpt yang betul2 sedap...

    BalasPadam
  9. Bestnya kak air bandung tu..
    Di Bandung pun x de tu kak

    BalasPadam
  10. assalamualaikum kakcik...sedapnya dua2 bandung yer...:)

    BalasPadam
  11. petang-petang macamni, tengok mee bandung tu
    memang tak sabar nak balik rumah.. :)

    BalasPadam
  12. Saya cop air bandung jer kak...mee bandung saya tak maw...saya tak makan...ahakz

    BalasPadam
  13. Telan air liur tgk air bandung. Nak3...

    BalasPadam
  14. Hahahaha! Betul Kakcik. Mee Bandung tak akan mungkin jumpa di Bandung. Orang Bandung pun tak tahu Mee Bandung.

    BalasPadam
  15. Mee Bandung kat taman melawati berdekatan balai polis tu sedapppp....

    BalasPadam
  16. saya panggil cincau bandung.. pergh.. memang sangat2 mengiurkan.. sedap tu

    BalasPadam
  17. saya nak jugak lah berbandung2 besok. tapi di mana? dengan siapa? *nangis tepi meja. wuwuwuwu~

    BalasPadam
  18. Musim panas Kat Ktn skrg ni, Mmg best kalau dpt cincau bandung ni kan,, ada reseki in sya aallah lepas jg ke Bandung, Indonesia satu hr nnti, mn tau ada rezeki kan.:)

    BalasPadam
  19. salam buat kakakku kakcik..
    di sini hujan sepanjang hari..sampai la ni.. minum panas je laa..

    BalasPadam
  20. Terliur tengok air bandung ni.. :) Sedapnya..

    BalasPadam
  21. Sedapnya .. dah lama tak makan mee bandung, bila tengok gambar ni, teringin la pulak :D

    www.anastasyea.com

    BalasPadam
  22. lama x minum bandung kakcik, dulu time sekolah air wajib tu, huhu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.