Kawan-kawan kakcik

Isnin, 15 Oktober 2012

Nampak sangat blog kakcik ini blog yang 'tak laku'...

Kesiannya... :(

Nampak tak?  Semalam hanya 1 orang yang sudi singgah.  Kalau 1
orang, maknanya hanya tuan blog sahajalah yang tengok blog sendiri!
Jumlah catatan pun sebenarnya dah lebih dari 1800, tapi paparan
halaman keseluruhan belum pun sampai 60.  Pening betul blogspot ni!!


15 ulasan:

  1. Salam Kak Cik...,
    weekend mmg kurang visitors...sume gi jln2 :))

    BalasPadam
  2. rasa blogger tgh mengong lah kacik. Pageviews blog saya hari ni reset balik 0, tiba2 skrg cuma seratus lebih je, huhu, mcm baru sehari pulak bukak blog, tp tgk UV di nuff ada 300 lebih visitor. Maksudnya blogspot tu ygada problem kakcik....

    BalasPadam
  3. Salam KakCik, kalau blog kak cik yg ada 800 follower camtuh, agaknya blog saya sunyi sepi terus, follower separuh dari kak cik jerr

    BalasPadam
  4. pagi td sue baca entry encek HH...pageview x berapa betul..maybe something wrong somwhere problem kut

    BalasPadam
  5. blog sy lagilah tak laku hehe sbb tak ramai pengunjung pun.

    BalasPadam
  6. Kalau blog KakCik cuma da 1 je pengunjung...saya punya 0 agaknye. hehe...lagi lah x laku :p

    BalasPadam
  7. Kakcik semalam kan sunday, semua cuti berblog kut dan rasanya bulan ni ramai rehat dari bloging kut..

    BalasPadam
  8. Blog tgh x btul kak....sy pnya pun pgi tdi tnggl 0 je....nie bru naik skit....myb bsok2 btul la blik kut....

    BalasPadam
  9. Saje je dia nak menyakat bloggers kot. Bagi semua orang saspen.

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang blogspot bingong .. saya juga cuma mendapat 1 pageview semalam.

      Padam
  10. takkanla.. mmg tak betul tu kak.. saje je kan nak downkan org yg rajin berblog ni..

    BalasPadam
  11. mana ada...klau sy print screen sy punya lg teruk tak laku tau...huhuhu...

    BalasPadam
  12. hiii..saya selalunya mmg mnulis syok sendri jer kak cik, tak pnah pun tgk berapa visitor. Follower? lagik lah sedih..hihi. tapi takpe..mnulislah selagi tangan mahu mnulis..luahkan lah selagi ada benda yang terbelenggu. mnulis kan baik utk mlpaskan stress :)

    BalasPadam
  13. samala kita kakchik...blog tak laku...hehehe

    BalasPadam
  14. tak lah...

    rasanya ada erro tu kan..

    hurrmm...

    (cemana pun kakcik buat dyh senyum sorang la)
    (ingat dyh je yg asyik2 tg pageview tu)
    (hehe)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.