Kawan-kawan kakcik

Rabu, 24 Oktober 2012

Makcik dan Pakcik Sepet...

Baru perasan yang makcik tu sampai tak nampak mata langsung!

Patut pun dapat Budak Sepet!

79 ulasan:

  1. Balasan
    1. Terima kasih. Hari ini kakcik rasa nak letak gambar pulak kat header. Esok2 bila jemu, kakcik buang balik. :)

      Padam
  2. rajinnya kak cik create header baru.
    sue nie takde idea nak tulis something tuk blog......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tiba-tiba je kakcik terfikir nak letak gambar hari ini. Itupun selepas kakcik buka web Picjoke. :)

      Padam
  3. nak kasik tahu lagi sekali.. cantik header.. dayah suka sgt2.. nmpk sweet.. dyh nak ada gmbr cam nih dgn suami dyh bila dah usia cam kak cik.. bukan sumer suami nak melayan isteri punya kerenah bila bergambar kan kak cik kan..

    :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. >mood menyakat<

      "boleh catat apa saja asalkan tak menyinggug org lain"

      dayah rasa dayah pun sweet macam kak cik..hikhik.....

      Padam
    2. Dayah memang sweet dan sepadan dengan suami dayah. Kakcik suka tengok. :)

      Padam
  4. suka tengok pasangan dua sejoli yang lomantik nih!

    BalasPadam
  5. Baru nmpk seri blog ni kakcik, cute la......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berseri ek? Bolehlah letak lama sikit header tu. :)

      Padam
  6. cantik...nice sgt...sepet2 menawan kan kakcik :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pasangan yang tetah ditetapkan oleh Yang Maha Kuasa. :)

      Padam
  7. sepet2 pun cantik..sepadan pun..

    BalasPadam
  8. Sepet2pun menawan...
    Sebab Saya pun sepet...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom kita buat persatuan sepet pulak. :)

      Padam
  9. Opsss lupa...header kakcik Cantik le.

    BalasPadam
  10. oo.. tukar header.. cantik dan nampak fresh jek..
    mmg patutla anak sepet ikut mak pak nya.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah kan... sibuk kata anak sepet, padahal makpaknya pun sepet. :)

      Padam
  11. cantik header baru kakcik... kire ok lah tu, jd family sepet

    BalasPadam
  12. BudakSepet mata sepet sebab kena tolak oleh pipi!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... pipi macam pau terlebih ragi! :)

      Padam
  13. Balasan
    1. Orang kata 'sejuk' - tapi kadang2 panas menggelegak juga. ;-)

      Padam
  14. banner baru ye kak cik?
    tahniah . ada perubahan.

    BalasPadam
  15. bagaimana acuan begitulah kuihnya.. hehehe

    BalasPadam
  16. assalamualaikum kakcik....cantik2 header baru...like father like son...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wa'alaikummussalam Maszull...

      ke mana tumpahnya kuah, kan? :)

      Padam
  17. Cantiklah kakcik header baru nie. Matching dgn baju biru manis... sepet adik tapi montel cantik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih. Pipi adik masih licin, tu yang rerserlah kemontelannya.. :)

      Padam
  18. a'ah.. memang dak Sepet ikut mata kakcik.. ;)

    BalasPadam
  19. tina tersenyum masa tgk kat dashboard

    nampak sweeeeeeeeet sangat gambar kakcik hihi, sedondon gitu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala.. Kakcik perasan macam pengantinlah konon2nya... :)

      Padam
  20. asyik tercorot aje bila dtg nk komen..sepet pun sepetlah janji muslim :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kerana tetap sudi singgah dan komen. Letak kat mana pun, InsyaAllah kakcik tetap baca komen tu. :)

      Padam
  21. Waa dah ada header.. cantik laa.. sweet jer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab ramai kata cantik, kakcik rassa perasanlah pulak... Bolehlah kakcik simpan lama sikit header tu kat atas sana. :)

      Padam
  22. amboi .. jeles chenta!
    nak jugak lah ..!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nanti kakcik datang tengok kat blog Chenta pulak. :)

      Padam
  23. hehehehehhe baru ori...ori sepet, dpt pun sepet!
    salam kenal!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe..ni la adik ye kakcik..muka kakchik ade muka ayah dia pun ade...bagi sket sorang...

      Padam
    2. Salam kenal ellynadyra. Terima kasih sudi singgah dan komen. :)

      C'Jai... Itulah adik yang dipanggil Budak Sepet a.k.a BS. :)

      Padam
  24. cantik header secantik couple dlm tuh..
    mana tumpah kuah klu tdk ke nasi kak..dia ikut maknya lah tuh..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih ieja...

      Dah anak mak, kan? :)

      Padam
  25. cantik header baru tu...so sweet kak...luving couple gitu...xpe la kak sepet...chinese look gitu...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih QH...


      Chinese kulit gelap! Hehehe...

      Padam
  26. amboi romantiknya..
    pasangan bahgia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah... Semoga kami akan tetap susah senang bersama hingga ke hujung usia. :)

      Padam
  27. Alaa tak kisah. Anak dara saya si AMOI tu pun, kalu gelak, mata hilang!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... kira geng sepet jugalah tu. Namanya pun AMOI. :)

      Padam
  28. wah..header tu..comel..hehehe.. patutlah dapat anak sepet jugak ye.hehehe

    p/s : saya doakan agar kebahgiaan keluarga ni akan kekal hinggalah ke akhir hayat.amin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin Ya Rabbal 'Alamin.

      Terima kasih Boni. :)

      Padam
  29. Suka dengan sepet..sebab anak saya yang bongsu pun sepet...he he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak mengapalah sepet, asalkan sihat dan dapat melihat, kan? :)

      Padam
  30. Balasan
    1. Dah lama takde banner kat atas tu, rasa teringin pulak nak letak. :)

      Padam
  31. salam...cantik header baru kak chik,nmpak sepadan je kak chik suami isteri...

    BalasPadam
  32. comel budak sepet ni..cantik header kakcik

    BalasPadam
  33. nak komen jugak ni kakcik..dah komen tapi cicir kat mana tak tau!walaupun sepet tapi lekat di hati kak cik!!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com