Kawan-kawan kakcik

Isnin, 27 Ogos 2012

Di hari raya, hidangan di rumah kakcik hanyalah mi kari sahaja...

Semalam adalah kali keempat kakcik menyediakan hidangan
 mi kari untuk tetamu yang datang berkunjung.

Terima kasih kepada adik kakcik Nora di Kuantan yang mengirim biskut dan kek yang sedap ini:





16 ulasan:

  1. oklah tu kakcik, mi kari tu, bukan senang, sedap lagi...

    BalasPadam
  2. banyaknye makanan....selamat hari raya kakcik

    BalasPadam
  3. sedap tu kak, mi kari, letak fish ball byk2 kerang byk2...ermmm best

    BalasPadam
  4. bestnye mi kari tapi tak pandai buat n tak penah buat hihi.kakcik balik KK nnt mai la singgah umah saya di Seri Iskandar(UiTM).

    BalasPadam
  5. mee karipun sedapppp..saya suka sangat mee kari ...kalau kak cik masak mesti lagi sedapkan...

    BalasPadam
  6. kak cik..acik pulak memang jarang sangat masak mee kari..rasa macam susah..kak cik memang rajin sebab dapat hidangkan mee kari

    BalasPadam
  7. As salam Kakcik,

    Rindu nak makan mee kari versi Msia... byk kerang & fish ball & tauhu kering tu... huhuuu... Berasap! :)

    BalasPadam
  8. lapar lak tengok menu kat sini

    BalasPadam
  9. owwwhhh terliur mee kari la pulokkk :)

    BalasPadam
  10. alhamdulillahh
    mee kari punn sodap kak ;)

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah kakcik...ada rezeki tetamu2 kakcik menikmati mee kari yg kakcik hidangkan...

    BalasPadam
  12. Salam Kakcik, betullah lah raya ni saya KA pergi lebih 6 rumah yang wat mee kari ! hehehe tapi mmg best

    BalasPadam
  13. Sedapnya Mee Kari, dah lama tak makan ;)

    Selamat hari Raya Kakcik ;D

    BalasPadam
  14. mee kari pun sedap kalau dah time raya2x ni....

    selamat hari raya dan maaf zahir batin dari kami sekeluarga....

    BalasPadam
  15. wahhhh ok juga buat mee kari ni... sedap...

    p/s: salam kenal dari mia

    BalasPadam
  16. As-Salam Kakcik
    Ada yang jemu sikit dengan lemang+ketupat+rendang raya-raya ni. Jadi, mi kari tentulah satu alternatif yang dialu-alukan. Selamat bertugas semula, kakcik.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.