Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 22 Jun 2012

Permusuhan itu bukan warisan keturunan...

Tidak bolehkah kita mengambil iktibar darinya?

16 ulasan:

  1. Assalamualaikum wbt.

    Morning Kakcik..

    Ya Allah.. Tersentuh hati melihatnya ..

    BalasPadam
  2. oooo, berita ni yg sy dengar dlm radio ikim.fm td. menakjubkan

    BalasPadam
  3. binatang pun blh syg sesama mereka, kenapa kite tidak... sejak akhir2 ni ada je cite anak kene dera, kene dera mak sndiri, kene dera pakwe mak, kene dera bapak sndiri... apa nk jd

    BalasPadam
  4. ustaz kazim kata ini adalah pentanda akhir zaman..dimana nabi isa hampir turun. dibacakan hadis lebih kurang begini-bila dah dekat nabi isa nak turun binatang yang dulunya seteru akan hiduk berbaik baik..

    boleh tengok kat youtube ceramah bertajuk turunnya nabi isa oleh ustaz kazim kesyangan hamba..hihi

    BalasPadam
  5. Iktibar yg Allah mahu tunjukkan pada kita umat manusia sebenarnya kakcik yg sering bercakaran...

    BalasPadam
  6. As salam Kakcik,

    Jujurnya Marya merasa loya! huhuuu... sb tgh mamam spaghetti ms baca ni, pastu dah overdose terlebih mkn sbnrnye...hehehe... Setuju dgn Rulza, tanda akhir zaman... hati tetibe terasa gentar...

    BalasPadam
  7. Tidak ada sesautu yg mustahil apabila Allah telah katakan itu..maka itulah jdnya....pelbagai tanda semakin menghampiri..binatang bermusuhan telah berbaik..Manusia????????????........

    BalasPadam
  8. manusia lebih fikir ego itu penting.. huhuhu

    BalasPadam
  9. mmg patut jadi iktibar but dua2 saya takutttttttttt ckit!

    BalasPadam
  10. Kakcik, sy takut kucing tu ade penyakit hawar. Dan sy takut, kencing tikus tu bt kucing tu buta.

    Eh?

    =p

    BalasPadam
  11. masya allah. dah terbalik dah kan

    BalasPadam
  12. salam

    terkejut juga baca dlm paper tadi..

    akhir zaman dah ni .

    BalasPadam
  13. memang pelik.. tapi kalau DIA berkehendakkan begitu maka jadilah ia..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.