Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 22 Jun 2012

Dengan izin Allah SWT...

... Fir'aun pun boleh membawa kegemilangan kepada negaranya.  Tapi disebabkan sikap angkuh dan sombong terhadap Tuhan yang menjadikannya, harta yang nyata  bukan kepunyaan mutlaknya pun lenyap ditelan bumi.  

Renung-renungkan dan selamat beramal. :)

15 ulasan:

  1. Bukan senang jadi pemimpin, org baik pun bila dah berkuasa boleh jadi gelap mata...

    BalasPadam
  2. cakap politik pcl angkat tangan...tp sapa2 pon klu dah sombong mmg tiada tmpt dimata apa lagi dlm hati...

    BalasPadam
  3. memang kena fikir dengan betul2 ni...

    BalasPadam
  4. Berat tanggungjawab menjadi seorang pemimpin & sangat banyak dugaannya..

    BalasPadam
  5. moga Malaysia aman & makmur.. paling penting kukuh teguh iman di dada semua umat Islam di mana jua berada..

    BalasPadam
  6. macam akk cakap sama2 kita renungkan ..
    kerena nila setitik rosak susu sebelanga .. eh .. eh
    apa kena mengena kan .. uishhh ;)

    BalasPadam
  7. memang berat....

    tak lama lagi kita dh pangkah..

    BalasPadam
  8. ada pulak pihak ketiga yang amik kesempatan cenggitu..

    psstt: syukur ai dah semakin sihat.. ;)

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum Kakcik,
    sapa buat survey ni? Takde maklumat pastu kita kena caj, ntah2 dia caj 50 sen, mana nak tau. Tp jawaban Kakcik tu OK gak, klasik!

    BalasPadam
  10. Salam Kakcik;

    Jangan di layan sms tak cukup sifat tuuu... betul kata Yong Moh Kembara tu.

    Ada jer.. cara diorang nak buat duit, yang terkena rakyat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Isa.

      Sms tu dihantar ke hp suami kakcik, memang kami tak layan pun. Tapi ada juga modal kakcik nak buat pos di blog...hehehe...

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.