Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 8 Jun 2012

Kera di hutan disusukan...

Bak kata En Rafi (pembantu En Jamil) dalam filem Madu Tiga 'kesiannnnnn'

10 ulasan:

  1. As-salam.
    Penganjur sewajarnya sedar, "sama-sama cari makan". Semoga yang terlibat segera mendapat bayaran yang sepatutnya. Memang kesihan.

    Seronok baca pengalaman "ombak, angin & hujan" kakcik dalam entri sebelum ini, juga melihat wajah ABC yang kelihatan begitu lazat & unik tu!

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Tuan Temuk.

      Malangnya, 'yang luar' diutamakan!

      Pengalaman yang saya tempuh di usia melebihi setengah abad itu adalah satu pengalaman yang sangat bermakna buat diri saya. :)

      Padam
  2. dengar cite, jutaan ringgit dibelanja kan untuk bawa masuk artis Korea masa karnival tu...emmm...

    BalasPadam
  3. ermmm... dah selalu sgt berlaku mcm tu kak cik...:(

    BalasPadam
  4. Kakak rasa bagai dah selalu benar kajadian seumpama ini terjadi. Hairan kenapalah sering menganak-tirikan anak sendiri...

    BalasPadam
  5. ada jugak kes macam ni, macamana la industri seni malaysia nak maju...

    BalasPadam
  6. biasanya duit dah sampai di tangan org yang sepatutnya dan di amanahkan untuk di agihkan, tp di sebabkan tiada sikap tanggungjawab, jadinya lembu punya susu, sapi yang dapat nama

    BalasPadam
  7. hurmmm begitulahhh
    pelik juga kan .. x kesian ke kat artis2 temnpatan nie .. nak ambil kesempatan dan mudah aje huhuh

    BalasPadam
  8. Baik kerja kerajaan je, gaji kecil tp sekurang2nya hati tak sakit..
    Hehe....lari tajuk eh?

    BalasPadam
  9. rasa2nya bayaran dah di buat tapi hilang di angin lalu kot...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.