Kawan-kawan kakcik

Isnin, 4 Jun 2012

Ke Negeri di Bawah Bayu lagi...

Hanya untuk seketika cuma
'menjalankan tugas' seperti biasa
tidak menjelajah ke mana-mana
mungkin hanya berehat-rehat di bilik sahaja

kepada mereka yang ada berpesan
InsyaAllah sedaya mungkin akan didapatkan
bukannya berat bertan-tan
tiada masalah untuk dibawakan

esok malam dengan izinNya dapatlah kita bercerita lagi hendaknya...

andainya dapat kugapai awan itu...

23 ulasan:

  1. mesti byk menerima pesanan....

    BalasPadam
  2. wahhh seronoknya dapat fly.. hihihihi..
    mesti banyak yang pesan.. :)

    selamat beristirehat kak :)

    BalasPadam
  3. Sallam Kakcik,

    Seronok kan kakcik, dapat
    selalu outstation.
    Ada yang pesan mutiara ke?

    BalasPadam
  4. selamat pergi dan kembali kakcik..
    enjoy urself ya!

    BalasPadam
  5. hallamak cuti sakan ni kak cik, tengokkan pearl utk saya ek hehehhe

    BalasPadam
  6. Alangkah bahagianya dapat berehat2 dibilik yang berecon sambil baring2 bergolek dengan bantal golek...jelez...

    BalasPadam
  7. Salam

    Wah KC berjalan saja. Moga berbahagia. Naiklah ke gunung!

    BalasPadam
  8. wahhhhh, bila pergi ni kakcik? bestnyaaaa..............
    nak ikotttt

    BalasPadam
  9. syoknya kak cik....ari tu jln2 kat Golok skrg jln2 lagi....huhuhu....bestnyerrrrrrr

    BalasPadam
  10. salam kakcik

    muga ceria...selamat sampai & kembali

    BalasPadam
  11. sokmo aje jalan2 makan angin kakcik...
    best banget hoccay!

    BalasPadam
  12. take care mak! dan ayah jugak! :D

    BalasPadam
  13. saya mmg teringin nak kirim udang lagi kak. tapi kann saya kesian kat akak.. berat pulak tu..tak pe, next time ye kak.. INSYALLAH.

    BalasPadam
  14. Pada yg kirim tu jgn takut kakcik jenis susah pun dia mesti cari... boleh tahu style kakcik nie.

    Selamat pergi dan balik kakcik...

    BalasPadam
  15. belum explore sabaha lagi.. cuma sampai ke mabul..

    naaakk sangat pi sabah.. enjoy ya kak cik..!!

    BalasPadam
  16. seronoknyer kakcik dpt selalu bt keje luar kl....

    BalasPadam
  17. Kakcik makin bz la sejak dua menjak nie.

    BalasPadam
  18. Bestnyaa KakCik jln ke sana lagi yer.. Moga selamat semuanyaa..pergi dan balik..

    BalasPadam
  19. kakcik selalu jalan-jalan...seronok tuuu...:)

    BalasPadam
  20. wah...banyak urusan kakcik ke sana sini sejak2 ni kan.. take care kakcik..kesihatan jangan diabaikan..

    BalasPadam
  21. Kesian kakcik bawak mangga sebeban utk org tu....tak patut kan? ngeeee....

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com