Kawan-kawan kakcik

Ahad, 3 Jun 2012

Lagi gambar dua budak debab...



Hari minggu - ilham semakin beku!!

15 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kak Cik

    melihat gambar dua beduk debab boleh menimbulkan ilham......

    BalasPadam
  2. Salam Kakcik,

    Tak kemana-mana ker hari minggu ni.

    BalasPadam
  3. as-salam,
    semangatnye dua orang ni.. hihihi anak kak ke?

    BalasPadam
  4. kena buat program panjat bukit pula lepas ni...

    BalasPadam
  5. salam kakcik

    hari minggu biasalah, masa untuk berehat kan, tapi duduk rumah ni, tak berenti buat kerja, lg bz dari hari kerja

    BalasPadam
  6. sALAM KS.
    eSOK BESAR. INSAYAALAH SLIMLAH DIA.

    BalasPadam
  7. gerraaammm tengok diorang ni.. rasa nak peluk2 je...

    BalasPadam
  8. Kak cik, sapa anak berdua tu?
    Dah jadi n3 ni dapatla ilham=))

    BalasPadam
  9. dua orang sepupu yang macam pasangan kembar @ adik beradik...hehe...sihatttt je kedua-duanya..alhamdulillah.

    BalasPadam
  10. saya pun beku sebab ingat cuti je skang ni, tengah anyam impian nak libur seminggu...

    BalasPadam
  11. cik ina suka budak debab rasa nak cubit je pipi . seronok dia makan cam firdaus

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.