Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 15 Jun 2012

Jerebu dan musim buah...

Bau asap yang sangat kuat dan jarak pandangan yang terhad memang agak merimaskan...






Musim buah datang lagi. Alhamdulillah rezeki kami tetap ada walaupun dusun itu bukan kepunyaan kami.



9 ulasan:

  1. lama tak makan manggis....

    blk keja td kuar2 opis terkejut tgk jerebu...lunch td mkn kat pantry jer...hehhee

    BalasPadam
  2. Kat Penang pun jerebu 2-3 hari ni, sedih la bila nampak kelabu hasap ja..tapi hari ni dah kurang sikit.

    BalasPadam
  3. Kakcik saya suka manggis...sedapnya...
    Durian dah makan minggu lepas..tapi beli jer tak ada dusun pun..

    BalasPadam
  4. lamanya tak makan manggis..payah lak nak carii

    BalasPadam
  5. sedapnye buah2 tu semua...segar bugarrr..hihi

    BalasPadam
  6. sedang dok saya sidai baju.. saya tgk2.. macam jerebu jer hari ni. detik hati saya lah... Tetiba saya terfikir.. entah-entah kat indonesia tgh terbakar ni...... macam sebelum2 ni...

    tup mlm tgk berita mmg ya.. ditambah dengan kat negara kita pun ada terbakar..... masa tu rasa mcm nk membebel tak henti2 di pk kan.... kenapa indonesia selalu mcm tu... timbang rasa lah sikit. huuuuuuuuuuuuuuu

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com