Kawan-kawan kakcik

Rabu, 16 Mei 2012

Selamat Hari Guru, Cikgu...

21 ulasan:

  1. saya juga nak tumpang kad kakcik untuk mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru, terutamanya kepada rakan blogger yang menjadi guru.

    BalasPadam
  2. selamat hari guru... utk sume guru2 dana dulu juga kwn2 yg jd guru

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Guru untuk semua guru.

    BalasPadam
  4. selamat hari guru buat semua warga pendidik:)

    BalasPadam
  5. salam kakcik..selamat hari guru buat semua guru2..

    BalasPadam
  6. kakcik, kita isteri guru dpt ucapan tak? hehe...isteri guru main peranan jugak kan? tolong tanda buku, tolong masak kalau guru2 ada potluck.

    BalasPadam
  7. selamat hari guru =)
    jasa guru memang tak terbanding =)

    BalasPadam
  8. nak wish selamat hari guru kepada semua, termasuk yg bukan guru, tapi tetap beri tunjuk ajar kat saya.

    BalasPadam
  9. As salam Kak Cik,

    Selamat Hari Guru buat semua! Have a nice day Kak Cik! :)

    BalasPadam
  10. Cantik kad kakcik:)

    Selamat Hari Guru semua cikgu-cikgu..

    BalasPadam
  11. selamat hari guru buat semua guru guru di Malaysia semoga menjadi warga pendidik yang gemilang hendaknya

    BalasPadam
  12. sy x boleh nk baca apa yg tertulis kt kad tu...berpinar mata

    slmt hr guru

    BalasPadam
  13. Makchaq pun nak tumpang ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru sama ada yang masih bertugas ataupun telah bersara.

    BalasPadam
  14. selamat hari guru buat semua guru guru...termasuklah rakan2 blog yg guru

    BalasPadam
  15. pinjam ucapan DZ :

    selamat hari guru buat semua guru guru...termasuklah rakan2 blog yg guru

    :D

    BalasPadam
  16. selamat hari guru juga buat semua yang mendidik walaupun tidak secara formal..

    BalasPadam
  17. selamat hari guru untuk kakcik jugak.. hehe

    kakcik, 'sesuatu' telah sampai di meja saya pagi ni!
    what a pleasant surprise.. terima kasih kakcik.. muaaaahh :D

    BalasPadam
  18. Selamat hari guru ...kepada semua guru-guru.. pahala mengalir sampai bila2 atas jasa mu mendidik anak bangsa..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.