Kawan-kawan kakcik

Rabu, 16 Mei 2012

Bilik menunggu...

Kalau dapat hadiah bila jumpa benda-benda yang disuruh cari
sementara menunggu tu, tak mengapalah juga!

23 ulasan:

  1. Balasan
    1. Mak saja tengok2. Kot2 boleh dapat tambang mampu beli untuk sekeluarga. :)

      Padam
  2. Jalan yer ker kakcik...kemana agaknya yer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Minggu depan InsyaAllah kakcik ke Kelantan. Tiket dah beli tapi. :)

      Padam
  3. perkara paling x di sukai masa nak naik kapal terbang ialah MENUNGGU .huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik pernah menunggu berjam2 di lapangan terbang gara2 jadual penerbangan ditunda. :(

      Padam
  4. nak pergi bercuti ye kakcik...
    lupa - tak lama lagi cuti sekolah....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuti sekolah akan datang ni, tiket dah mahal belaka. Saja kakcik tengok2 je...

      Padam
  5. Balasan
    1. Takdelah Anies. Kakcik ni sebenarnya 'susah sikit'. Silap2 gaya, kakcik rela makan megi atau roti je! ;-)

      Padam
  6. kakcik nak gi mana pulak lagi nii...
    jeles..jeles..saya jugak dok umah jer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saja tengok2 je tadi, Ain. Bila jadi macam dalam gambar tu, teringat pulak boleh dijadikan satu catatan. hehehe...

      Padam
  7. hehe, tina selalu sawan dgn AA ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik hanya mampu beli tiket AA je Tina, sesekali je dapat naik MAS. :)

      Padam
  8. kemana ni? kakcik semoga selamat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang kakcik tengok tadi, sebenarnya takde tujuan pun. Saja tengok kot2 masih ada tambang RM0 tu! :)

      Padam
  9. wah nak ke kelantan.. ikut abang bob ke..

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Kak Cik


    menunggu yg tak sanggup

    BalasPadam
  11. Ramainya yg sedang menunggu tu kakcik,nak pegi melancong ke?

    BalasPadam
  12. kak cik...setimpal le services dgn harganya hehe

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.