Kawan-kawan kakcik

Isnin, 7 Mei 2012

Meh makan di Meh Le d'Cafe...

Kafe ini baru dibuka lebihkurang 7 bulan lalu. Terletak di Desa Pandan, Kuala Lumpur. Mari kita lihat apa yang ada di sini. Hidangan yang disediakan, boleh didapati sepanjang tempoh kafe ini membuka perniagaannya.


Sebelum masuk, ambil gambar bulan dulu. :)

Nasi lemak ayam berempah = RM5.50

Sup tulang 'power gila beb' + roti kosong 4 keping = RM8.50
(boleh dimakan untuk 2 orang)

Chocolate Blended = RM4.50

Maggi goreng special = RM5.00


Berikut adalah senarai harga makanan dan minuman :

 








Mulai 14 Mei, Kafe ini ditutup pada hari Ahad dan dibuka pada hari Isnin.

Ada yang terliur dengan kuning telur yang cair ini ke?

Chicken Chop ini memang besar.  Boleh kongsi untuk dua orang makan.
Harganya RM12.00

Dari pandangan berbeza.

Dua keping lempeng kelapa + sambal sardin = RM4.00

Ada skrin besar (peminat bola mesti teruja boleh makan-makan sambil menonton)

Keadaan lantainya memang bersih dan boleh dipuji (curi-curi ambil
gambar di bawah meja)

Bil untuk 7 orang.  Sangat berbaloi rasanya. (Bergantunglah dengan
apa yang dipesan, kan?)

Pengumuman.

Gambar dari luar kafe ini.  Kakcik baru terperasan alamat kafe ini
berpandukan resit. Alamatnya :
61, Jalan 5/76B,
Desa Pandan,
Kuala Lumpur.

Ambil gambar bulan lagi bila keluar dari kafe. :)

25 ulasan:

  1. bebaloi lah tu kak...

    kuning telur yg cair tu,klu di bubuh kicap cair&lada sulah...perghhh...!

    BalasPadam
  2. makanan...huu tengah lapaq ni..lagi2 hujan ni...:)

    BalasPadam
  3. daun pisang nasi lemak tu pasti takkan layu ..

    BalasPadam
  4. Hairan ya..sup tulang bukan boleh dimakan tulangnya.. Tspi harganya mahal.. Hehehe

    BalasPadam
  5. k.cik buat saya mengagau nak cari kedai ni..

    BalasPadam
  6. sup tulang power memang terangkat. fuhhh

    BalasPadam
  7. sedap2 menu di situ yer kak cik..:)

    BalasPadam
  8. cantik kan bulan mengambang? sy tak berenti tenung bulan tu mak, smpai lenguh2 leher =P

    telur kuning cair mmg feveret sy! kasi pecah..yummyyyy

    BalasPadam
  9. banyaknyer ns lemak tu kakcik... mmg kenyang gile kalu mkn sorang tu... menu2 lg tu boleh thn harganyer berpatutan... tlr kuning tu mmg sgt2 mengiurkan...

    BalasPadam
  10. bersih , harga berpatutan & sedap memang berbaloi tu kakcik, jauh lak nak terjah huhu

    BalasPadam
  11. Sedapnya nampak sup dan mee goreng tu.

    BalasPadam
  12. kira ok la price tu. makanan semua nampak sedap..especially sup tulang tu...banyak jugak nampaknya tu. kuah pun nampak pekat berempah.

    BalasPadam
  13. saya mcm terbau2 sup tulang tu...nyum2...pekat kuahnya...

    BalasPadam
  14. wahhhh..kakcik baguih la siap ambik gambar menu tu...cayalah kakcik...

    BalasPadam
  15. sebentar tadi saya ada pos satu entri bagi menjawab komen kakcik .. jemput lihat.

    BalasPadam
  16. Salam Kakcik,
    murah tu Nasi Lemak berempah, nampak besar ayam dia.
    Hmmm telur mata kobo!

    BalasPadam
  17. sedapnya k.cik..bersih dan meyelerakan..kan bagus kalau semua kedai makan bersih macam tu...

    BalasPadam
  18. wuuuu....sedap2...boleh cuba singgah mkn2 kat sini nih...

    BalasPadam
  19. y me don't know this kedai makan?? :o
    padahal memang selalu ke desa pandan!

    hoccay - nanti nak pi jengah

    BalasPadam
  20. salam..

    harga yang mampu dimakan oleh semua orang tu ;)

    BalasPadam
  21. Wow Kak Cik itu sup byk sedap laa.. pekat jer..tgk..nyum2.. :)

    BalasPadam
  22. fuuhhh... meleleh je ni kak cik..!!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com