Kawan-kawan kakcik

Rabu, 18 April 2012

Mak masih pening kepala...

...jadi mak kata sementara dia cari ilham, tengok dululah wajah bulat kami ini.

60 ulasan:

  1. kalau pening .. mestilah kepala kan ? hehe

    BalasPadam
  2. Jangan pening kakcik...walaupun bulat tp sejuk mata memandangnya...penghibur tuu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan sengaja nak pening Ain, tapi dah lebih seminggu kakcik rasa begini... :(

      Padam
  3. Balasan
    1. Entahlah Kasih. Mungkin ada kaitan dengan sinus yang kakcik hidapi ini. Tidur pun tak tenang jadinya...

      Padam
  4. tgk yang bulat2 tu hilang pening sekejap. hihihi~

    BalasPadam
    Balasan
    1. Silap gaya bertambah pening melayan karenahnya. :)

      Padam
  5. assalamualaikum kakcik..

    peace no war heheheeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa'alaikummussalam Sahrom...

      kalau dah perang, istihar darurat la pulak! :)

      Padam
  6. suami saya pon sinus jugak kak, dah operate pon masih tidak sembuh2...semoga akak segera baik ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kakcik ni dah dua kali buat 'pembedahan' sinus tu Aju, tapi berulang balik. Mingkin masih ada 'benih'nya yang tertinggal. :(

      Padam
  7. salam kakcik? Kenapa ya? take care kakcik ya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Yus...

      bila usia kian meningkat, penyakit je yang suka mendekat. :)

      Padam
  8. Balasan
    1. Dana... di pejabat kena buat kerja, nanti kena potong gaji pulak! :)

      Padam
  9. As salam Kak Cik


    pB pun ada penyakit sinus ni. Tapi alhamdulillah sejak berubat dengan Prof Dr Asma dari HUKM , dah hampir sembuh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam pB...

      mudah2an ada penawarnya buat kakcik juga nanti. InsyaAllah.

      Padam
  10. Nasib baik ada kamu berdua... boleh juga mak masukkan sini:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biasalah mak tu.. bila tak ada ilham, selongkar gambar untuk dijadikan bahan! :)

      Padam
  11. dua bual penghhibur hati... semoga dah sembuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Belum sembuh sepenuhnya Cho. Risau juga ni, minggu depan nak terbang...

      Padam
  12. semoga kakcik cepat sembuh, sya dah tanya rakan rakan di sini ada yg kata cari ubat di kedai ubat cina, dkt sini tak tahulah siapa yg pandai berubat secara tradisional x ada info lah, kalau ada sya bagitahu ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Siti. Hari ini, kakcik langsung tak makan sebiji ubat pun, sebab kakcik rasa bila makan ubat, kakcik lagi tak stabil jadinya...

      Padam
  13. sihat-sihat anak kakcik,mesti kakcik suka masak-masak ni kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sesekali kakcik suka masak, tapi banyak kali kakcik tak suka pula... :)

      Padam
  14. kak cik ada tekanan darah tinggi ke tekanan darah rendah ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bacaan tekanan darah kakcik selalu tak menentu. Kadang2 normal, kadang2 tinggi, kadang2 rendah. Kalau doktor bagi ubata darah tinggi pun kakcik tak berani nak telan selalu...

      Padam
  15. Salam Kakcik,

    Kesian kakcik masih pening. Tak lama hilanglah tu. InsyaAllah. Ada penghibur hati disamping.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W/salam Kak Ani...

      penghibur itu juga yang ada masanya membuatkan hati lebur! ;-)

      Padam
  16. Balasan
    1. Hehehe... dah mengalahkan YB pulak! :)

      Padam
  17. siannya kakcik.. semoga pening2 tu cepat berlalu..

    BalasPadam
  18. semoga semuanya kembali normal kakcik...

    BalasPadam
  19. Semoga Kakcik segera sembuh.
    Mujur ada si bulat penglipur lara :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Liza. Penglipur lara tu juga yang kadangkala buat hati membara! :)

      Padam
  20. Sihat2 anak kakcik.....masih x sembuh lg ke kakcik?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masih 'goyang'. Yang sebelah kanan tu, anak buah kakcik. :)

      Padam
  21. ceria jer si bulat ni... :)
    smg kak cik segera sembuh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih H. Sibulat dua orang tu kalau dah berjumpa, tak perlu kawan lain lagi dah. :)

      Padam
  22. semuga kakcik menemui rawatan yang berkesan dan sabar dalam menantikan kesembuhan. gambar ini juga penawar, melihat mereka comel bahgia, sedap untuk dipeluk.

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah Nur. Hahaha... budak bulat itu memang sedap untuk dipeluk. :)

      Padam
  23. semoga cepat sembuh kakcik..insyaallah
    bulat je dua2 tuh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Ieja. Dua2 tu kuat makan. :)

      Padam
  24. Comel je entri nie. Lagi comel bile ade dak bab 2 org tu. Hehehe...

    Kakcik kena rst ckp2. Semoga cpt sihat. Jgn push bdn sgt Kakcik. Caiyok Kakcik!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mungkin juga badan kakcik tak cukup rehat sebab bila malam, kakcik tak dapat tidur dengan nyenyak - asyik terkebil2 je...

      Padam
  25. maybe kakcik kena rehat2 kan diri di resort...jom join saya kat Tganu ni kakcik..;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agak2 kalau kakcik masuk dalam kolam tu, airnya melimpah keluar tak? :)

      Padam
  26. tak ada ilham pun - dah jadik entry jugak ni...

    kak - masih tak sihat ye?
    akak kerja ker? ambik lah cuti kak...
    supaya sembuh betul2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuti tahunan kakcik hanya tinggal 20 hari (selepas tolak cuti yang diambil Jumaat ini). Hujung tahun nanti, InsyaAllah nak cuti panjang sikit. :)

      Padam
  27. Balasan
    1. Kalau boleh, tilam dengan selimut pun nak bawa sama. :)

      Padam
  28. ekkekekek sabor je ..
    aah lah kak .. sejukk sure dpt idea nie ;)

    BalasPadam
  29. Makchaq pernah jugak dulu pening dekat seminggu, sampai penin dok pikiaq pasai apa.. Rupanya masalah mata.. Dok renung pc. Semua kerja kena buat kat pc, mata veteren memang terdera la...

    Anak2 makchaq kecik2 semua featheweight sampai kena marah dengan nurse bila pi timbang, Bila dah besaq semua jadi heavyweight pulak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mulanya kakcik juga fikir ada kaitan dengan mata, tapi bila pergi periksa kat doktor, doktor kata masalah sinus kakcik tu jadi penyebab.

      Anak kakcik cuma yang nombor dua tu yang kurus. :)

      Padam
  30. kak cik: ni kembar ke???sama muka n sama size ni.hehe :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mereka tu sepupu. Seorang 11 tahun dan seorang lagi 12 tahun. Tapi dua2 juara makan! :)

      Padam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com