Kawan-kawan kakcik

Khamis, 26 April 2012

Ke sana lagi, bukan untuk menjual undi...

InsyaAllah, tengahmalam nanti kakcik dan suami akan mendarat lagi di sini...


Andainya ada talian jalur lebar percuma dan  boleh buat catatan melalui C3 (C4 jangan digunakan sesuka hati - bahaya!), kakcik akan buat sedikit catatan (pastinya tanpa gambar).  Kalau tiada, kita jumpa lagi Isnin nanti.  InsyaAllah.


29 ulasan:

  1. mak...pg honeymoon ye? hihi..semoga selamat pg dan balik k? =)

    BalasPadam
  2. ada kursus ke kakcik? jaga diri yek

    BalasPadam
  3. selamatlah kakcik dan family dalam perjalanan ye. semoga selamat pergi dan juga selamat pulang kakcik.

    BalasPadam
  4. Bestnya kak cik..tambah best bila bersama dengan suami...

    BalasPadam
  5. Best pi cuti ni... tapi balik cuti kadang-kadang makchaq malas nak pi kerja..
    macam mana tu..?

    BalasPadam
  6. pergi kemana tu...holiday ke kakcik...

    BalasPadam
  7. Sabah? Sy mmg teringin nak ke sane...

    Take care Kakcik!

    BalasPadam
  8. Nampak gaya adik kena tinggal lagilah ye kakcik...
    Selamat terbang di angkasa dan tiba di sana. Bawa balik kucing hihi...

    BalasPadam
  9. buat apa tu kak kat sana? bestnya..selamat berjalan dan berehat yea..

    BalasPadam
  10. selamat berangkat ya kakcik.....semoga dipermudahkan urusan..

    BalasPadam
  11. Moga selamat dan dipermudahkan yer Kak Cik.

    BalasPadam
  12. Salam

    Moga selamat dalam perjalanan.Amin.

    BalasPadam
  13. jangan lupa buah tangan ye kak cik..hehe

    BalasPadam
  14. gi Jesselton point time sunset kak!!!!!!!!!!

    cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    BalasPadam
  15. Selamat Makan Angin Kak Cik...:)

    BalasPadam
  16. kakcik kerap kesitu ye

    abg mus orang sana ke kak?
    maaf kalau silap :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Abg Mus berasala dari Tk Intan, Perak. Ke sana tu sebab dia ada tugasan. :)

      Padam
  17. nak gi manjat gunung ker kakcik?

    BalasPadam
  18. salam..

    balik kg?

    atau jalan2 makan angin?

    itu pasti jika bukan balik untuk mengudi..

    hhehe

    BalasPadam
  19. kakcik, saya kat pwtc pada 1 mei, 3 mei ngan 5 mei jer.... huhuhu

    BalasPadam
  20. Kakcik... tak sabar nak jumpa di KK!!!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com