Kawan-kawan kakcik

Isnin, 5 Mac 2012

Dah petang baru dapat bersiaran...

Assalamu'alaikum dan apa khabar kawan-kawan semua.  Harap semuanya baik-baik sahaja hari ini.  Walaupun ada cuit dan calar di hati, diam-diam simpan sendiri...

Tiada apa yang hendak diceritakan.  Sebab dah petang, sekarang kena fikir apa pula yang hendak dihidang.  Perut anak-anak kena diisi walaupun perut sendiri sebunya hanya Allah Yang Mengetahui.

Sarapan pagi tadi - nasi goreng pedas dan ayam goreng masak sendiri.

Tengahari - cuma makan biskut...

... dan minum air masak.

Yang penting - perut dia ini tak boleh dibiarkan kosong!



20 ulasan:

  1. hehehehhe mmg betul pun..perut anak2 tu lagi pnting tuk dijaga tapi perut kita pun pnting gak kakcik agar tak jatuh sakit :)

    take care kakcik ;)

    iluv to call u that name coz same with my sister

    BalasPadam
  2. jaga perut tu jgn selalu sebu kakcik.. nanti sampai ke kepala anginnya.. minum air suam panas segelas, insyA kurang sebu nya.. saya selalu buat.. get well soon ya..

    BalasPadam
  3. mama sihat???
    sedap tu nasi goreng n ayam..=)

    kalau BS lapar..agak2nye apa yang adik buat erk ma??
    heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. BS mesti diutamakan
      pencapaian dikemudiankan...

      Padam
  4. Kenapa Kakcik tak bape nak ade selera mkn nie> Jgn bia perut sebu Kakcik. Seksa tuh!

    BalasPadam
  5. perut budak comel mmg takleh dibiarkan kosong..

    BalasPadam
  6. nanti masuk angin lagi susah...
    :(

    BalasPadam
  7. perut ibu pon kena jaga juga..kalau ibu sakit nnt susah semua org

    BalasPadam
  8. sedap jer nnpk nasi goreng tu....
    kalau perut kosong nnt masuk angin...baik makan walaupun sikit...

    BalasPadam
  9. baru nak syahdu-syahdu...nampak je muka BS, terus hilang syahdu! hahaha!

    BalasPadam
  10. kalau beli nasi goreng & ayam goreng tu dah berapa ringgit tu kakcik..syukur..

    BalasPadam
  11. Biasa seorang ibu mesti fikirkan anak nak makan apa kan...

    Sedap nasi goreng tuh kak cik.. :)

    BalasPadam
  12. nnti bila dah besar...mesti tersentuh hati adik baca entry mak ni... =)

    BalasPadam
  13. Kakcik, yg penting kakcik kena jaga diri ye. Ella pun dah 3, 4 hari ni bizi. Blogwalking pun jarang-jarang kak.

    Dan kebizian akan berlarutan sehingga hujung minggu ini.

    BalasPadam
  14. diet ke kak cik mkn biskut marie je

    BalasPadam
  15. ringan je menu tgh kak chik. diet ke?

    BalasPadam
  16. kalau ada calar di hati, nampaknya kena rawat sendiri .. hehe

    BalasPadam
  17. Sape tercalar? Sape tercuit ? Hehehehe

    Saya singgah petang kakcik..

    BalasPadam
  18. agaknya.... begitulah kisah ibu2 lain kan?. mesti anak di dahulukan.....

    BalasPadam
  19. betullah kak chik, yang penting perut sianak ngan sisuami kenyang .kita tak de halkan : )

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com