Kawan-kawan kakcik

Isnin, 5 Mac 2012

Semakin jauh...

... dari kawan-kawan
 
bukan kerana sombong
 
bukan menunjuk lagak...
 
tapi
 
masa bagaikan begitu terhad
 
hendak menjawab teguran pun bagai tidak sempat
 
singgah di rumah teman-teman pun melompat-lompat
 
mungkin ada yang berkecil hati
 
mungkin juga ada yang tak pernah peduli
 
tetap juga kudoakan
 
semoga persahabatan 
 
juga persaudaraan
 
yang telah dijalinkan
 
tidak terputus di pertengahan jalan
 
 

9 ulasan:

  1. Saya tak kisah sebab kita semua ada tugas lain yg lebih penting. Kalau sempat, sempatlah. Kalau tak sempat tidak mengapa.

    BalasPadam
  2. saya pun dah tak berblog 5 hari..
    tapi sentiasa mendoakan y terbaik buat kakcik skluarga

    BalasPadam
  3. biasalah tu kak chik kita ni kadang-kadang ada masa yang sibuk sangat sampai tak menang tangan,yang dulu kena didahulukan.

    BalasPadam
  4. sama lah kita kak.. rasa malas pun kengkadang melanda..

    BalasPadam
  5. Ada masa kita datang...kdg2 dtg pun senyap2 je..

    BalasPadam
  6. jangan risau kakakku kakcik.. kakcik tetap di hati.. selesaikan segala urusan..itu lebih utama.. jaga diri ye kakcik..

    BalasPadam
  7. salam kak
    akak tak datang rumah saya
    saya akan datang rumah akak..don't worry
    keep smiling kak
    sweet dream :)

    BalasPadam
  8. aper pon yg jadi, kakcik tetap di hati... psssttt! moh main boling bulan april ini...

    BalasPadam
  9. lilin kan???
    acu suka lilin macam nie...wangi sangat

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.