Kawan-kawan kakcik

Isnin, 12 Disember 2011

PAD - 6 hari lagi...

Semoga semuanya akan berjalan sebagaimana yang dirancang dan diinginkan. Sehari dua ini, badan kakcik terasa sangat letih bagaikan tulang temulang semuanya telah reput menanti masa untuk luluh sahaja... 

Walaubagaimanapun, sekiranya nanti kakcik tidak dapat menghadirkan diri, kakcik tetap mendoakan majlis kita tetap berjalan dengan lancar kerana ianya adalah majlis kita bersama.


Nampak tak Cik Mon yang sedang berehat itu?  Sesekali rasanya ingin juga
bersantai tanpa perlu memikirkan apa-apa waima bahaya yang mungkin menjelma!

Salam Bersambut Ukhwah Bertaut



21 ulasan:

  1. moga kakcik dikurniakan kesihatan yang berpanjangan & hope kita dpt jumpa kt bangi hujung mgu ni. tak best la tak cukup korum..hehe

    BalasPadam
  2. sekali lagi minta maaf kerana ada saja halangan untuk hadir. pada tarikh tersebut telah ada jemputan ke majlis perkahwinan anak kepada saudara rapat di Kapar. jemputan itu dah lama. saya harap mereka tukar tarikh.

    saya harus hadir ke majlis itu dan juga kena membawa saudara bersama.

    saya doakan dan percaya PAD itu akan berjalan lancar dan lebih meriah lagi.

    BalasPadam
  3. semuga kakcik sihat dan dapat bersama di hari tersebut.

    BalasPadam
  4. Semoga segalanya berjalan dengan lancar...

    Nida pun kaang-kadang jeles tengok monyet sebab depa pandai panjat dan takde ler nak fikir belajar atau nak kerja..hehe

    BalasPadam
  5. Semoga diberi kesihatan yang baik..
    Semoga niat baik untuk ke sana
    akan termakbul.. :)

    BalasPadam
  6. wak doakan yg terbaek semua yeee.... eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

    BalasPadam
  7. Moga cepat sembuh kakcik, makan multivitamin utk pulihkan tenaga kakcik.
    Harap berjumpa digathering nanti. Kalau kakcik tak de saya binggong nanti..huhuhu

    BalasPadam
  8. semoga kakcik cepat sembuh ok. saya pun kengkadang terasa gak sengal2 badan tambah2 kalo cuaca sejuk. kaki slalu rasa sakit, sampai kena pakai sock

    BalasPadam
  9. kita pun sgt tak sabar nak pegi.. moga pd hr itu tiada halangan lain.. nampaknya terpaksa pegi dgn adik, sebab suami ada AGM... hmm ak tahu la dpt cari jalan tak nih.. =)

    BalasPadam
  10. Assalamualaikom kakcik :)

    moge disihatkan badan, dilapangkan masa utk kite jejumpe di rmh Dato' ye kak.. amiinnnn!

    BalasPadam
  11. kakcik tak sihat ke? kalau tak sihat atau penat....rehat lah ye...

    kakcik org kuat...rasa kurang kalau kakcik takde nanti.

    pape pun saya doakan kakcik sihat sejahtera bila-bila sahaja.

    BalasPadam
  12. memang....dah jalan sana sini badan pon sakit2., harap kita semua diberikan kesihatan yg baik utk meneruskan apa yg telah dirancangkan..amin ya Allah.

    BalasPadam
  13. moga ALLAH bagi kesihatan yg baik untuk gathering ni, insyaallah

    BalasPadam
  14. andainya dapat begitu kak cik...aina pun nak jugak, santai gila sambil goyang2 ekor...:)

    semoga cepat sembuh...jgn main hujan ye kak cik!

    BalasPadam
  15. kak cik, sy sbnr nyer kena alasan. tp akn diusahakan utk menghadirkan diri.

    sori baru sempat nk menjengah!

    BalasPadam
  16. bila cuaca tak menentu,badan pun sama mengikut,semoga kakcik cepat sembuh yer!

    BalasPadam
  17. Kakcik baru balik dari utara agaknya itulah jadi letih... Cuti tak hari ini?

    BalasPadam
  18. kakcik kena rehat lah kalo dah rasa letih sangat tu....

    happy gathering ye kak...

    BalasPadam
  19. alaaa kakcik takde tak bestlah...mudah2an menjelang PAD nanti kesihatan kak cik dah ok ye..

    BalasPadam
  20. saya mendoakan kak cik beroleh kesihatan yg secukupnya juga .. aminnn :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.