Kawan-kawan kakcik

Selasa, 13 Disember 2011

Dik Mad - kakcik sedih tau... :(

Dah banyak kali terjadi, bila kakcik nak masuk ke blog Dik Mad, akan keluarlah
mesej sebegini.  Kenapakah boleh jadi begitu, ya? :(



Yang kelihatan lesu tidak semestinya memberikan rasa sebu.



15 ulasan:

  1. salam kakakku kakcik..

    kenapa jadi gitu?? saya tak tahu nak buat nak buat mcm mana..

    saya jugak sedih sbb saya sentiasa harapkan kunjungan kakcik..

    BalasPadam
  2. kakcik.. sy cuba buka blog tuh.. ok je.. nape lak eks..:)

    BalasPadam
  3. saya suka tengok air tu
    sedapnya ..

    terbayang kalau musim panas, dapat minum...cepat aja selesai..

    BalasPadam
  4. sebelum ni pun ada blogger kena macam nie kak , dorang nak buka blog saya x boleh...last baru tau company dia blockec sesetengah blog...terutama sekali yang guna.com

    BalasPadam
  5. saya masuk ok je...
    hari ni cerita kat blog dia pasal sunat la kakcik..
    citer kelakar..
    heheheh

    BalasPadam
  6. asal ade je jd cmtu..satu dua blog mesti ada gk yg takleh masuk kan...kena siasat tu apa kes jd gitu..

    laicikang..dahaga plk rsa..

    BalasPadam
  7. misteri nusantara betul lah bende2 cenggini kakcik...

    BalasPadam
  8. sedap air tu kakcik...sejuk jer tekak ni...

    BalasPadam
  9. tengok biji selasih tu teringat masa pergi pantai remis kelmarin.. saya pergi masukkan kesemuanya.. sepatutnya saya guna separuh daripadanya..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.