Kawan-kawan kakcik

Selasa, 27 Disember 2011

25 tahun telah berlalu...

... akan adakah 25 tahun lagi untuk kita lalui ...



Hari ini juga adalah hari ulangtahun kelahiran ke 33 Dr Faiz.



35 ulasan:

  1. Selamat Ulangtahun Perkahwinan KAKCIK SEROJA dan ABG MUS. The loving couple!


    Moga rumahtangga kekal harmoni dan ceria.

    Ya.. bak kata Kakcik, hari kahwin Kakcik, Dr Faiz berusia 8 tahun.

    BalasPadam
  2. perghhhh bestnya

    sekalung tahniah

    moga perkahwinan ni bahagia hingga ke syurga

    dan semoga lebih diberkati dalam kehidupan akak sekeluarga :-)

    BalasPadam
  3. mOGA bahagia selalu..dan dipeliharakanNya kasihsayang yang utuh selamanya......

    :)
    Selamat Ulangtahun Perkahwinan KakCikS!!!;)

    BalasPadam
  4. Selamat Ulang Tahun Perkahwinan Kakcik N AbgMus semoga berkekalan hingga hujung nyawa.

    BalasPadam
  5. Tahniah buat kakcik dan abg Mus. Mudah2an Allah kekalkan hubungan ini dalam kebahagiaan dn keberkatanNYA hingga akhir hayat dn bertemu di Sana kelak..

    BalasPadam
  6. Salam Kakcik,

    Alhamdulillah, Tahniah. Selamat Ulang Tahun Jubli Perak Perkahwinan Kakcik dan Suami. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat dan diberi kesihatan yg baik dan dipermudahkan rezki, amiiin!

    BalasPadam
  7. Tahniah kak cik dan suami..Nampaknya anniversary kita sama la tarikhnya tapi saya baru lagi, jauh lagi nak kejar 25 tahun tu..:)

    BalasPadam
  8. happy anniversary yg ke-25 buat kakcik dan suami..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

    BalasPadam
  9. Selamat ulang tahun perkahwinan kakcik & uncle mus. Kin doakan kedua-duanya terus dikurniakan kesihatan dan kesejahteraan. InsyaAllah.

    BalasPadam
  10. alhamdulillah..happy anniversary..tahniah bjaya harungi sgalanya bersama :)

    BalasPadam
  11. happy 25th anniversary kak cik, semoga berbahgia ke akhir hayat, muka kakcik n hubby ada iras2, sejuk umahtangga hehee

    BalasPadam
  12. Ulangtahun perkahwinan jubli perak lah ni.....semoga berbahgia dan berkekalan hingga ke akhirnya. Amin.

    BalasPadam
  13. tahniah..selamat hari ulang tahun perkhawinan..moga bahagia selalu dalam redha dan rahmat-Nya.

    BalasPadam
  14. insyaAllah ada selalu pohon yang subur itu disuiram dengan air dan baja.

    BalasPadam
  15. Happy anniversary! Semoga kekal berbahagia hingga ke akhir hayat!

    BalasPadam
  16. Salam.Happy 25th anniversary.Semoga kakcik suami isteri dilimpahi rahmat dan hidayah dalam menempuh masa masa mendatang.
    happy bday to Dr.Faiz.

    BalasPadam
  17. Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan yang ke 25...muga berkekalan dirahmati Allah sepanjang zaman.

    BalasPadam
  18. happy anniversary kakcik.. semoga berkekalann...

    BalasPadam
  19. Selamat Ulangtahun Perkahwinan yg ke 25 buat Kakcik dan Abg Mus. Saya doakan semoga perkahwinan kakcik dan Abg Mus berkekalan bahagia hingga ke syurga...

    Terima kasih wish birthday saya..hehehe

    PS: kakcik ada FB tak? saya nak add FB kakcik. nama saya di FB: Khairul Faizie

    BalasPadam
  20. tahian kakcik dan suami
    semoga kekal hingga ke akhir hayat dan dunia akhirat

    BalasPadam
  21. happy anniversary yg ke-25 kakcik
    dan abang yg ceria

    semoga berkekalan hinggan ke akhir hayat!

    BalasPadam
  22. tahniah ma
    moga berkekalan buat selamanya
    moga Allah sentiasa melindungi mama dan keluarga
    insyaallah

    BalasPadam
  23. alamak...selama ni sy panggil akak...umur sy 24..sy panggil auntie seroja ye? =)

    BalasPadam
  24. Happy anniversary kakcik.. gambo macam baru terima pingat.. hihi.. memang terima pun kakcik kan, pingat berjaya meredah alam rumahtangga selama 25 tahun sudaa... semoga bahtera kekal sehingga keujung nyawa... :)

    BalasPadam
  25. SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN BUAT KAKCIK SUAMI ISTERI...MOGA BAHTERA TERBINA AKAN TERUS KUKUH TANPA BADAI GELORA MELANDA...AMIN.

    BalasPadam
  26. selamat hari ulangtahun perkahwinan bt kak cik dan suami..lama dah tuu..moga terus kekal bahgia selama nya..amin..

    BalasPadam
  27. selamat menyambut hari ulangtahun pekahwianan yang ke 25 kak chik, semoga kekal hingga ke akhir hayat dan bahagia selama-lamanya : )

    BalasPadam
  28. tahniah kak cik, muka kak cik dan suami ada iras iras ...

    BalasPadam
  29. selamat ulang tahun perkahwinan kakcik .. semoga berbahagia bersama sumai dan keluarga hingga ke hujung nyawa.

    buatlah satu entri khas tentang sejarah perkenalan sehingga ke hari ini. tentu ramai yang minat nak baca.

    BalasPadam
  30. tahniah akak !!!

    selamat ulangtahun perkahwinan , semoga akak kekal bahagia sehingga ke hujung nyawa .. :))

    senyum2 selalu kan , senyum tuu awet muda tau kak :))

    BalasPadam
  31. Alhamdulillah.. selamat ulang tahun kak cik.. semoga terus berkasih sayang hendaknya.. InsyaAllah..

    BalasPadam
  32. selamat ulang tahun buat kakcik & abang bob!!! semoga bahgia berkekalan sehingga ke akhir hayat. Amin.

    BalasPadam
  33. happy anniversary kakcik!!

    semoga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat...amin!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.