Kawan-kawan kakcik

Ahad, 18 Disember 2011

18/12/2011 ...

Tersangat penat walaupun hati dan perasaan sangat puas. 

Terima kasih Dato' LF dan Datin Aishah.
Terima kasih kawan-kawan, adik-adik dan anak-anak.

Esok-esok sahaja kita bercerita, ya.
Lelaki sebelah kiri itu bukanlah seorang blogger, tapi keterujaannya melebihi isterinya yang bergelar blogger.

Bekas minuman ini juga bukan blogger!
Tiada acara memancing dalam pertemuan tadi.  Ini aktiviti sampingan untuk menunjukkan terutamanya kepada Kanda AL bahawa Azie juga pandai memancing. :)




16 ulasan:

  1. saya dah baca dan tengok gambar2 yang dibuat oleh Nyanyisunyi di blognya sebentar tadi. Saya juga dah buat entri pendek sebab musabab saya tak dapat hadir.

    tahniah kepada kakcik yang telah mengatur pertemuan ini dengan begitu baik sekali.

    tak sangka pulak kat rumah Dato LF ada kolam ikan. tetiba tangan saya jadi terketar2. hehe

    BalasPadam
  2. ada kolam..

    sah.. uncle lavendari dah rasa giggil... hehehhe

    BalasPadam
  3. oh kakcik saya tak pergi sebab kelesuan akibat minum teh detox. muka saya tak ceria nanti ganggu mood orang2 lain pulak. tak sabar nak tgk gambar makanan,huhu..

    BalasPadam
  4. sya memang tak dapat pergi hari ni

    *buat muka sedih*

    BalasPadam
  5. tumpang seronok dari seorang yg sentiasa ada hal..

    BalasPadam
  6. tunggu entry seterusnya dari kakcik la...
    jemput Join GA yana..
    http://sofiyahasya.blogspot.com/2011/12/giveaway-sticker-kereta-aku.html

    BalasPadam
  7. td dah tgk gmbr2 kat blog kakpah...tggu entry kakcik pulak;)

    BalasPadam
  8. wahhh.... gmbo yg pertama tu tgh berkaraoke kah? atau tgh buli chef?

    BalasPadam
  9. kalo x krn keterujaan abg mus, surely kakcik lagik gegel kan3?>>>>laarriikssss!!!...ahahahha..copek tuh kak ida n ibundo hapdet...

    BalasPadam
  10. SALAM,
    MEMANG LETIH, KAKCIK .... TAPI RASA KEPUASAN MEMBENAM RASA KELETIHAN.. TKASIH ATAS SEGALA2NYA ... KITA AKAN TERUS BERHUBUNG. TAKE CARE, KAKCIK DAN ABANGNYA !

    BalasPadam
  11. YES!

    Gambar mancing ikan petang semalam dah keluar!!!

    BalasPadam
  12. kalu pancing dpt jerung lg ok hehehehe

    BalasPadam
  13. weh, sompek lagi tu berenti mancing.. ni kejadian masa bila pulak kakcik.. lepas balik gathering ke? :)

    abang mus sungguh sporting.. mengalahkan isteri.. kekeke..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.