Kawan-kawan kakcik

Rabu, 23 November 2011

Sila beritahu sekiranya...

anda tidak suka
blog anda tersenarai
di sisi kanan blog ini


anda juga tidak gemar
kakcik berkunjung ke blog anda


anda terpaksa buat-buat suka
kerana terpaksa menjawab komen kakcik
sedangkan melihat nama kakcik pun
anda terasa loya


atau adakah
kemunculan kakcik di blog kalian
membuatkan teman-teman rapat kalian
berat jari untuk sama menyapa


silalah beritahu ya
supaya kakcik tidak terus
syok sendiri

dan jangan menafikan
bahawa
hidup ini penuh prasangka!!


28 ulasan:

  1. Nape Kakcik?

    Huhuhuhu....

    Betul. Hidup penuh dengan prasangka. Ada baik dan ada jahat.

    Saya...sedang Kakcik dapat komen walau 1 entri pun hati dah cukup gembira.

    =D

    BalasPadam
  2. eh tina suka je kakcik dtg umah tina, wlupun tina susah sangat nak berjalan skrg ni sebab line slow

    tima kasih ye kakcik

    BalasPadam
  3. Mesti ada hal tak baik nie... Sabarlah kakcik. Kakak rajin berblog seriously selepas kakak dapat tupperware tau... Dulu seminggu sekali je kakak buat N3..

    BalasPadam
  4. nape ye nih... sapa la yg tak suka kakcik berkunjung kat blog.. kalu sy.. kembang idung tau kakcik sudi dtg blog sy.. maklum la blog sy tuh merapu je banyak.. hhheee..

    bersangka baik je la kakcik.. jgn emo2 majuk2 tau... senyum sikit..:)

    BalasPadam
  5. Ella suka tiap kali kakcik dtg dan komen entry ella.

    kalau kakcik lama tak dtg, ella rindu. Ella rasa mcm kakcik dah tak nak kawan dgn ella lagi. So kakcik, dtg dan komen selalu ye.

    Cayang dan support kakcik ketat2.

    BalasPadam
  6. ada jugak yang macam tu eh.. sabar la kakcik..

    saya suka kakcik datang komen kat blog saya..

    BalasPadam
  7. saya sentiasa mengalu-alukan kak cik & semua kawan2 ke blog saya. kalau dapat nak letak bungga manggar utk sambut tetamu...

    bukankah menjaga silaturrahim itu dituntut dalam ISLAM.

    BalasPadam
  8. saya juga suka komen akak kerana komen akak banyak informasi :-)

    teruskan kak, tak mengapa, kita tak mampu puaskan hati semua pihak

    BalasPadam
  9. ati suka kalau kakck dtg
    suka sangat :)

    tapi kita ni kan manusia biasa
    kadang2 tu timbul juga rasa
    syak wasangka tu :)

    BalasPadam
  10. ana sayang ante lah, dont worry
    kakcik, apakhabar ngan adik kita si samad tuh? dah baik demam ker lom? lama dah tak nulis...risau pulak lah

    BalasPadam
  11. sgt gembira klu kakcik sudi berkunjung ke blog saya

    BalasPadam
  12. semoga kita dapat penuhkan hidup ini dengan prasangka yg baik.. (",)

    BalasPadam
  13. NAPE?
    TAK PAHAM LA..
    SAYA SUKAAAAAAAAAA SGT KALAU ADA YG SUDI SIGGAH DAN KOMEN KAT BLOG SAYA.KEHADIRAN KAKCIK MEMBUAT SAYA SEMAKIN BERSEMANGAT NAK MENULIS.
    TAKDE ORG DTG,BACA DAN KOMEN BAIK SAYA PRIVATE ATAU TULIS KAT BUKU DIARI JE

    BalasPadam
  14. siapa tak suka tu kakcik..bloging ni jangan paksa2 lak tak mo la gitu kan.. suka sgt kalau kakcik sudi singgah blog qema.

    BalasPadam
  15. awatnya kak???
    sayu plak baca...
    jauh hati ngan sapa ni kak???

    iols suka aje kalo kakcik mai blog iols..
    jutaan terima kasih sebab kakcik sudi
    jenguk blog nan hado iols tu...

    dan - iols juga suka masuk baca entry2 kakcik... hanya kekadang tak tinggal komen... sebab terkelu jejari nak menaip...
    hiks

    *love you* :hug:

    BalasPadam
  16. ok. kompem bukan tuju kat saya. eheheh~

    cool ok kakcik. tapi saya faham, kdg2 instinct kite kuat. :)

    BalasPadam
  17. ke kakcik yg tak suka datang blog kaklong?heheheh!!

    BalasPadam
  18. uish ada org mcm nie ke akak
    huhuhhu xsuke toksah masuk !
    ada yg memaksa ke ..

    adehhh kecikkk punye halll huhuhu

    BalasPadam
  19. Isu ni dah lama, agaknya Kakcik dah tak tahan nak simpan. Luahkan saja Kakcik...

    BalasPadam
  20. saya rasa mcm nak bentang je carpet hijau merah kuning biru bila tau k.cik nak komen di entry saya.. nak cocok bungga manggar tak sempat laaa.. kompang bole, kompang??

    BalasPadam
  21. SALAM,
    LAIN MACAM NI KAKCIK ! ADA APA2 CERITA KE? NAK ULASPUN, TAKUT TERSILAP ... JADI DIAM SAJE. MOGA SEMUA BERJALAN DGN BAIK .

    BalasPadam
  22. kakcik, saya suka , terubat rindu dekat mak dekat msia,

    BalasPadam
  23. kak cik syedihlah sya baca en3 nih
    sapa yg tak suka kak cik sya nih..hiaappp.....

    BalasPadam
  24. dalam maksudnya tu kak chik. kehidupan ni, susah nak lari dari prasangka:(

    BalasPadam
  25. ada jugak org mcm tu ke? dah tu dia berblog utk apa kalau xsuka org dtg blog dia..ish2..sbr yer kak..izan senang je dgn kedatangan akak dan terima kasih sbb sudi jugak dtg blog picisan izan..

    BalasPadam
  26. kita suka bila kakcik dtg blog kita..

    jgn pulak kakcik berhenti tiba-tiba ye..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com