Kawan-kawan kakcik

Rabu, 30 November 2011

RTK - nak cuba? ...




34 ulasan:

  1. Untuk yg botaklah kakcik. Kita tak termasuk hihi...

    BalasPadam
  2. ada lesen ke tu?
    kena check adakah ubatnya diluluskan KKM.. ;)

    BalasPadam
  3. betuilah tu...
    mana ada bohong punya...
    kan dia kata TUMBUH SEKALI
    bukan tumbuh banyak-banyak kali
    hihihi...

    BalasPadam
  4. huh.. tak beranilah kakcik.. silap2 licin kepala.

    BalasPadam
  5. sesuai utk lelaki yang menopous kepala ...

    BalasPadam
  6. benarkah?hehe, eja tumbuh pun salah..kihkihkih

    BalasPadam
  7. boleh ker...sape ada pglaman?
    klu betul nape org2 kaya tu msih xda rambut..hehe, baik diorang g yun nam je kan..klu jd laa

    BalasPadam
  8. Boleh percaya ke jangan nanti dah cuba x tumbuh2 rambut sampai ke sudah..mau meroyan kejap hahahaha...

    BalasPadam
  9. kak chik tak kan ye , suami kak chik yang berambut tu jadi model plak : )

    BalasPadam
  10. salam kakakku kakcik..
    kakak queenie betul hahahaha...

    BalasPadam
  11. yang menjual tu ...rambut nya ada takk....
    :)

    BalasPadam
  12. Dato'....ada yg mengajok nih..:-|

    BalasPadam
  13. iyeke?
    nak try, sebab rambut dah nipis ni

    BalasPadam
  14. Kak Nani...

    saya pun susah nak percaya. :)

    BalasPadam
  15. Kakzakie...

    kebetulan masa kakcik lalu tu, ada seorang lelaki botak 'sedang mendapatkan rawatan'. Dia sapu sejenis cecair/minyak atas kepala lelaki botak tu menggunakan berus cat.

    BalasPadam
  16. AM...

    di Memory Lane, Ipoh. Nak cuba ke? :)

    BalasPadam
  17. Q...

    nasib baik tak tumbuh sehelai! ;-)

    BalasPadam
  18. RK...

    boleh tutup dengan tudung! :)

    BalasPadam
  19. Ladysirna...

    dia guna ejaan zaman sebelum merdeka. :)

    BalasPadam
  20. exora...

    orang kaya botak nampak bijak (hehehe... betul ke?) :)

    BalasPadam
  21. Amy...

    bukan meroyan sekejap - tapi meroyan seumur hidup! :)

    BalasPadam
  22. Cik Ina...

    suami kakcik jadi model untuk kamera kakcik. :)

    BalasPadam
  23. eLL...

    baik tak payah, kang dari nipis terus licin - sapa nak jawab? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.