Kawan-kawan kakcik

Rabu, 30 November 2011

RTK - jangan buat-buat tak faham...



26 ulasan:

  1. apakah maksudnya itu yerk... tak pernah nampak lagi sign board gitu...

    BalasPadam
  2. err dorang curi pam angin tu ye kak? macam2..

    BalasPadam
  3. Cho Zila...

    papan tanda itu terdapat di Stesen Minyak Petronas Tambun, Ipoh. Hose pam itu pun asyik kena kebas dengan pencuri!

    BalasPadam
  4. GreenJade...

    pencuri ni bukan dia kira, asal boleh dijual, semua dikebasnya!

    BalasPadam
  5. pB...

    RTK = Rabu Tanpa Kata. Sebab itu cuma ada gambar sahaja tanpa ada cerita :)

    BalasPadam
  6. adoi. dorang ni semuanya nak disonglap

    BalasPadam
  7. ooo.. patutlah hari tu nak isi angin jam 11 mlm hose dia takder.. tapi takderlah signboard ni.. huhuhuhu

    BalasPadam
  8. eLL...

    menyusahkan orang lain, kan?

    BalasPadam
  9. Aishah @ RK...

    nasib tak baik, silap2 signboard tu pun kena hangkut! :(

    BalasPadam
  10. Fara...

    untuk dijual semula bagi mendapat sedikit duit oleh mereka yang 'tiada kerja lain'... :(

    BalasPadam
  11. kat mana ni kakcik

    kat stesyen minyak ko?

    BalasPadam
  12. Ati...

    yup... kat stesen minyak peteghonas! :)

    BalasPadam
  13. Tak faham KC.. apa benda yang dicuri tuh?

    BalasPadam
  14. hos pam pun depa nak curi yer, macam2 la, dulu kat kampung saya kabel elektrik pun jadi mangsa

    BalasPadam
  15. Rinna...

    hos pam angin kat stesen minyak tu yang kena curi.

    BalasPadam
  16. Ladysirna...

    bukan setakat kabel elektrik, kabel telekom pun habis kena kebas!

    BalasPadam
  17. huhuhu...tak pernah lagi jumpa signboard cam gini

    BalasPadam
  18. alahaiii sapalah yg panjang tangan tu!!

    BalasPadam
  19. Salam Kak Cik..

    Sedihkan bila melihat bangsa rakyat Malaysia jadi gini.. segala benda yg boleh dikebas akan dikebas.. kalau manusia pun asyik kerap hilang kena culik, barang apatah lagi...:(

    BalasPadam
  20. eelobor...

    kakcik pun baru pertama kali jumpa. :)

    BalasPadam
  21. ibuintan...

    mereka ada orang yang 'terdesak' (agaknyalah...)

    BalasPadam
  22. W/salam Nida...

    kadangkala rasanya persekitaran kita langsung tiada tempat yang selamat dari angkara sesama manusia. :(

    BalasPadam
  23. smpi kener warning mcm tuh skali... sikap kita...

    BalasPadam
  24. Ayu...

    sedih bila difikir2kan...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.