Kawan-kawan kakcik

Rabu, 30 November 2011

Jawapan kepada teka-teka semalam...

Jawapannya adalah seperti berikut... (Teka-tekanya DI SINI)


dan


telah memberikan jawapan yang hampir tepat keseluruhannya. 

Buah Mengkudu
Kuala Lumpur - Ipoh - Tanjung Malim
Paip Bomba
Buah Nona
Bunga Pecah Periuk @ Bunga Siantan @ Bunga Jejarum


12 ulasan:

  1. alahai salah satu jek, yang nama tempat tu hehehehhe...

    BalasPadam
  2. tentu paip bomba tu suka..
    selama ni org cuma cari dia bila nak guna jer
    hehe

    BalasPadam
  3. namanya bunga pecah periuk ye kak.

    BalasPadam
  4. selalu tgk bunga pecah periuk ni tapi tak tau nama

    BalasPadam
  5. Oh siantan pun disebut pecah periuk ye kakcik. Unik...

    BalasPadam
  6. kenapa bunga tu namanya pecah periuk sedangkan rupanya takde pulak mcm periuk yg pecah kan kakcik? eheheheh~

    BalasPadam
  7. Heheheheh....

    Oh, ada 1 pokok bunga yg dipanggil pecah periuk tapi sangat tak sama dgn bunga jejarum.

    Maybe lain org lain panggilan kot?

    BalasPadam
  8. oo signboard tu itu tulisannya..hujan lebat sgt smlm smpai tak nampak izan nk baca hehehe...

    BalasPadam
  9. cisss.. salah !

    kakcik punya komen dlm n3 saya tu membuatkan saya terfikir.. betul jgk ye.. kalau ngandung mcm mana nak tentukan bapanya.. hihihi.. antara alasan yg kukuh wanita tidak boleh berpoligami..

    BalasPadam
  10. bunga lawa, tapi nama tak berapa nak lawa.. kita tukar je la nama dia.. hihi..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.