Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 28 Oktober 2011

Pagi ini sangat cerah...



Tapi siapakah kita untuk menentukan bahawa hujan tidak akan turun?  Yang mampu kita buat hanyalah berdoa agar Allah SWT sentiasa merahmati kita semua dan menjauhkan kita dari segala bala bencana walau apapun keadaan cuaca...




Hari ini kakcik bercuti.  Suami ke KK (malas nak ikut kali ini), malam nanti dia balik. :)



18 ulasan:

  1. salam kakcik,

    semoga negara kita dijauhkan
    dari bencana yg besar ...setakat
    hujan ..panas...alhamdulillah :)

    BalasPadam
  2. syukur pagi ini cuaca cerah dan jalan tak jem heheheh

    BalasPadam
  3. cerah nya cuaca dipagi jumaat,pengulu segala hari..
    :)

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.... satu rahmat & kenikmatan paling besar iaitu dapat menikmati lagi udara segar di pagi ini

    BalasPadam
  5. sekarang tiap2 hari cmni kan kak cik

    BalasPadam
  6. semalam pun saya ada amik gambar langit dan awan gemawan..bahagia sgt tengok langit biru dihiasi kepulan awan..sekali tu tak sampai 1/2 jam hujan turun...ehehehe..hujan panas!

    nak wat camner...segalanya Allah yg punya....

    BalasPadam
  7. Suka header baru kakcik. Jangan tukar dulu kakcik. Lama sikit ye kalau nak tukar pun.

    Tempat kakak pun musim hujan juga

    BalasPadam
  8. kakcik.. kat puchong jln clear dan xhujan.. cuma mendung je.. mungkin ptg kot ujan...

    BalasPadam
  9. Kak,

    Manusia tidak pernah lari dari merungut. Kalau panas, kita merungut. Kalau hujan, kita merungut.

    ...tapi kita tak pula puji, cuaca panas menjadikan kita gembira dpt keluar beriadah bersama keluarga. Tak pula puji, hujan itulah mendorong kita tidur dgn nyenyak sekali!

    Kan kak? =D

    BalasPadam
  10. betul kak chik! pagi ini memang sangat cerah! cerah secerahnya.. kesilauan mata ketika memandu jelas terasa.. =) apa pun kejadian yang Allah berikan ada hikmah yang tersendiri.. =)

    BalasPadam
  11. hujan seronok, cuma takut baju tak kering, lembab dan berbau.kui kui.

    BalasPadam
  12. Skrg nie.. tak tentu masa kalau nak hujan.. Alhamdullillah negara kita masih lagik tak de dilanda bencana..

    BalasPadam
  13. kalau panas, boleh migraine dibuatnya
    kalau hujan, lebat selebatnya

    huhu~ jeles dgn org yg bercuti!

    BalasPadam
  14. cuaca cerah hari ni..
    tapi saya ok kalau masih ada hujan ...

    BalasPadam
  15. sekarang wani dh mula risau nk hadapi musim tengkujuh di pantai timur.

    BalasPadam
  16. mashaallah... indahnya suasana..nmpk tenang jek. musim tengkujuh sudah kembali..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.