Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 29 Oktober 2011

Bayang-bayang...

mengekori walau tak dipinta
memberi gambaran bukan yang sebenarnya
bersama bila ada cahaya
dalam gelap entah di mana
dekat tapi tak tercapai juga
tiada warna tapi berguna
menumpangkan teduh tapi tiada balasan diterima
 
 
nota hati :  kepada yang ingin menghadiri pertemuan blogger yang akan datang, sila isi borang kehadiran di bahagian atas blog ini.  Semoga kita dapat bertemu lagi, InsyaAllah.


11 ulasan:

  1. ...yang pasti, bagaimana objek itulah bayang-bayangnya..

    hehee.. tu gambar apa tu kak cik?

    BalasPadam
  2. nampak bayang2 nak pegang tak boleh...!huhuhu!

    BalasPadam
  3. kalau tiba2 kita takde bayang2, bahaya n takut jugak jadinya kan. hehe

    ala kakcik, tak dpt tembak sunset. tebal beno awannya. huhu~

    BalasPadam
  4. tapi bila kite mati nanti, dalam kubur nanti...bayang pun taknak temankan kita. :)

    BalasPadam
  5. SALAM,
    JANGAN SAMPAI JADI GILA BAYANG ! TAK DAPAT LF NAK TOLONG !

    BalasPadam
  6. singgah sebab rindu.
    ayu dah gila bayang nie..
    asyik ada pertemuan blogger..
    tapi sayang.. jarak pertemuan.. aduh..

    BalasPadam
  7. sekarang ni dah tak tengok bayang2, sibuk manjang tak sempat nak tengok bayang-bayang

    BalasPadam
  8. Setianya bayang2 itu, tetap byg2 yg sama Dari kecil ke akhirnya

    BalasPadam
  9. saya teringin nak turut bersama. tapi kalau isteri tak dapat ikut, saya agak berat nak pergi.

    entri saya yg terbaru yang dengan sendiri menerangkan maksudnya, adalah berkaitan.

    BalasPadam
  10. apa kabo kakakku kakcik..moga sihat..

    tanpa bayang2..wayang kulit hilang !

    BalasPadam
  11. Bayang bayang,
    teman setia ku,
    kemana saja dia ada.
    bayang bayang hari depan..
    mimpi ngeri yg menakutkan.
    bagaimana kita nanti,
    di saat bertemu Dia..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.