Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 16 September 2011

Tiada komen bukan bermakna tiada yang membaca...



16 ulasan:

  1. Salam Kakcik,

    Memang pasti ada pembaca, tapi kalau tiada komen umpama 'one way street'...

    BalasPadam
  2. Assalam kakcik..
    setuju dgn Marina...rasa mcm cakap sorg2 jer....:)

    BalasPadam
  3. saya pun setuju..kalau takat nak tulis eee...cantiknya..atau cedapnya, rasanya saya tak kuasa nak buat tuh, kalau rasa takder benda nak komen, saya baca dan pergi jer..

    macam entri Kanda Al yg bertajuk apa tu? yg dia tutup kotak komen dia tu, mmg terasa hatilah yg saya ni dah seakan-akan menuju ke arah kategori jembalang heh heh heh...

    jujur cakap, kdg saya rasa bersalah sebenarnya TERbukak ruang followers dlm blog saya pasal seriously mmg takder masa nak BW mereka setiap hari...saper yg masuk blog saya jer saya dan nak jengah sebagai jengah balas, kata org tu...tu pun bila free.

    mmg terasa mcm selfish but what to do?

    BalasPadam
  4. Biasalah tu...At least ada orang nak baca...

    BalasPadam
  5. setuju. setuju.silent reader ramai.. selamat hari malaysia & selamat bercuti akak..=}

    BalasPadam
  6. setuju sangat ngan kak cik. blog cik ina tu yang komen tak sampai 40 orang pun, tapi banyak yang baca sebab tu cik ina selalu cakap kalau tak suka komen jangan komen, nanti terdesak nak mengomen jadilah komen yang ntah apa-apa.

    BalasPadam
  7. selalu juga pegi blog org dan tinggalkan begitu saje, tapi biasanya kalau dah masuk akan komen juga.....sbg seorang sahabat blogger.

    BalasPadam
  8. Salam kakcik...
    lamanya saya tak bertandang ke blog kakcik..:)

    kakcik sihat?

    BalasPadam
  9. ada yang komen sebab betul2 ikhlas, ada yg komen nak ambik ati jer, ada komen semata2 nak tinggal jejak, ada komen nak bg tau tuan rumah kita melawat umah dia, tetapi saya pula ikut situasi. jika perlu saya komen, jika tak perlu, cuma sekadar baca dan tekan pangkah

    BalasPadam
  10. selamat hari malaysia...salam kemerdekaan kakcik

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com