Kawan-kawan kakcik

Khamis, 22 September 2011

Mr McGee...

Setelah beberapa lama 'mengidam' nak makan mee segera, maka petang semalam aku telah memasak 5 peket (gila ke nak makan sorang-sorang sampai 5 peket mee segera?) untuk hidangan berbuka puasaku.  Makannya tak banyak mana, janji keinginan dipenuhi.  Yang menghabiskannya, selain suami dan BS adalah Bangcik. Alhamdulillah.

Ada yang terliur?  Nanti masak sendiri ya?  Kalau beli siap di kedai mamak, mahal tau?


24 ulasan:

  1. saya kalau sebungkus megi memang tak abis nak makan sorang, selalunya kongsi ngan wife

    BalasPadam
  2. suka mkn megi yg panas2..klu dh kembang..kembang tekak nk mkn...heheheh!!!

    BalasPadam
  3. sebungkus mi segera saya kongsi 3 beranak..heh3

    BalasPadam
  4. makan megi mamang boleh ketagih..huhu..tapi sib baik lom sampai tahap tu..kalau dah lama tak makan memang teringin pon..hehe

    BalasPadam
  5. suka masak sebungkus, share ngan suami...

    kitorang makan menyorok dari anak2...hehe...

    takmo biasakan dorang mkn megi :)

    BalasPadam
  6. Kakcik 5 peket banyaknya!! Nasib baik ada yg tukang habiskan...:)

    BalasPadam
  7. masa mula2 baca tajuk ingatkan cerita pasal Prof McGee (kebetulan kami ada seorang prof bernama McGee).. Rupa2nya maggie.. wat suspend je.. huh..

    BalasPadam
  8. sedap tu kakcik bile mkn masih panas2...
    kasi letak cili api sikit..sayur kasi lebih..mesti terangkat punyakann..

    BalasPadam
  9. saya ada musim nak makan megi ni..

    BalasPadam
  10. biasa nya sebungkus mee megi saya masak separuh je..masak sebungkus kompem ke tong sampah je jawb nya..
    hheheh...

    kak chik tak pe la masak banyak sebab yang nak makan ramai.
    anak tak makan mee segera.suami pun tak suka sangat...

    BalasPadam
  11. lunch tadi balik rumah masak meggi.. he..he.. tiba2 teringin bila nmpk paket meggi masa di rumah td..

    BalasPadam
  12. kompom sedap... meriah dengan sayur..
    i like..

    BalasPadam
  13. ghomah teman kompom kne 5peket skali hadap.. huhuuu..

    BalasPadam
  14. masa sarapan roti canai pagi tadi, tengok ada megi tapi en. suami cakap, abg tu tak buat pepagi camni.. huhuhu.. kupendamkan jua keinginan tu.. nak masak kat umah tak boleh bau masakan..

    BalasPadam
  15. minggu lepas saya masak maggi buat sahur.. masak 'bodo' jer tak letak segala bagai macam kakcik.. nampak sungguh yummy..

    BalasPadam
  16. saya pon makan semalam tp perisa tomyam..best..

    BalasPadam
  17. Betul KakCik. Meggi ni kalu lama tak makan memang akan rasa teringin lak. Masak dgn telur, sayur atau kentang. Perhhhh!

    BalasPadam
  18. mantop mee segera bermacam-macam ado, kenyang. kedai mamak memanglah mahal mahu RM3 sebungkus maggi.

    BalasPadam
  19. stok maggie sentiasa ada di rmh saya..senang, bila teragak terus masak.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com