Kawan-kawan kakcik

Khamis, 22 September 2011

Ada sesiapa yang sudi? ...

Catatan melekat sehingga keputusan muktamad diterima.

Tarikh dan waktu cadangan : 23/10/2011 (Ahad) - jam 2 hingga 7 petang.

 
Sila beri jawapan DI SINISekadar untuk merapatkan silaturrahim sesama kita - tanpa ada jurang yang memisahkan. 

Kakcik sendiri belum ada rancangan tentang apa menu yang hendak disediakan kerana kakcik memang tidak pandai memasak.  Harap-harapnya nanti, adik-adik kakcik sudi membantu.

Kalau tak ada pun, kakcik sediakan seperti yang ini sahaja ...


Boleh dimakan bersama nasi impit.
Rumah kakcik terletak di Taman Kencana.  Alamat akan diberi kemudian
(sekiranya apa yang dirancang itu jadi kenyataan). Plan diambil dari google.


43 ulasan:

  1. saya datang dan insyaallah akan bawak spagetti.so yang lain,spagetti saya sudah cop tahu!

    *alasan malas nak masak yang berat2~keh keh~

    BalasPadam
  2. nak joinnn....tp tgh fikir2 lg nk masak apa....

    BalasPadam
  3. kakcik..kita dah setuju dan komen kat situ..

    insyaallah..kalau takde aral-melintang..
    dessert je lah...

    lagi ramai lagi best kan..!?

    BalasPadam
  4. kalau dekat kompem saya pi..tapi jauh..:(

    BalasPadam
  5. tak berani nak jani la kakcik...
    apa2 pun diharap..semuanya berjalan lancar...

    BalasPadam
  6. Salam Kakcik, dah lama sangat kerinduan nak jumpa kakcik akhir nya inshaAllah kita bertemu pd hari yg ditetapkan.
    Emm...cadang nak bawa sambal daging dan nasi impit atau pun nasi lemak

    BalasPadam
  7. Terima kasih kakcik sebab siap lukis plan..ekekekeke

    BalasPadam
  8. jauh la kak..semoga gumbira semua di sana nanti :)

    BalasPadam
  9. Salam Kakcik,

    Taman Kencana rupanya rumah kakcik. kak ani selalu ke Taman Muda rumah adik.

    Tapi maaflah kakcik, nampaknya akak tak dapat nak berjanji. Apa pun terima kasih atas jemputan tu.

    BalasPadam
  10. dekat dgn pandan indah ye

    ati dulu dok sana dekat dgn MPAJ

    memang nak join
    kalau dpt confirm date awal
    so hubby boleh minta cuti :)

    BalasPadam
  11. Assalamualaikom kakcik.. :)
    insya Allah teman akan 'mewajibkan' diri ke ghomah kakcik kali ni.. emmm... nk masak pe ek.. spegeti bujal dh cop.. teman mikior dlu ye!

    BalasPadam
  12. Salam Kakcik, selamat menjamu dan berjamu...kalau dekat mau gak pegi, tima kasih!

    BalasPadam
  13. aye sedang kursus la Kak Cik... lain kali ada peluang saya pergi yer... bukan tak sudi ;-)

    BalasPadam
  14. SALAM SYAWAL,
    SINGGAH KALI KE 2. LF DAN ISTERI SEDIA MENAWARKAN RUMAH KEDIAMAN KAMI (MUSOLAH EHSAN, JALAN 3/6F, BBBangi) SEBAGAI TEMPAT JAMUAN. ANYTIME SABTU ATAU AHAD.

    BalasPadam
  15. bestnye kakcik.. kalaulah dapat join sama

    BalasPadam
  16. jauhnya kak cik..tak kesampaian la saya ke sana..huhu

    BalasPadam
  17. kakcik..saya tak jauh, tapi rasanya tak dapat menghadirkan diri... nanti tempek gamba banyak2 ehh...

    BalasPadam
  18. W/salam Dato' LF...

    kita tengok apa kata kawan2, saya ikut sahaja. :)

    BalasPadam
  19. insya ALLAH sy datang kakcik...
    tel tertinggal kat umah ye???heheheh

    BalasPadam
  20. seronok untuk join sekali.. klu ada kesempatan insyaAllah, saya juga nak menghadirkan diri.. semoga dapat bertemu nnt..

    BalasPadam
  21. menarik kalau dapat pergi tapi hari sabtu en. suami kerja.. :(

    BalasPadam
  22. 22 october rupanya, ingatkan esok 22 sept.. teringin nak join tp malu ler plak ahaks

    BalasPadam
  23. teman takat ni lom ade apepe tarikh tu.. tmptnye teman ngikut aje :)

    BalasPadam
  24. insyallah..tak ada aral melintang, pasti saya dtg.

    BalasPadam
  25. SAYA DATANG. INSYAALAH.

    Tak janji nak masak apa, tapi insyaAllah, apa yang KAKCIK masak kat dapor dia, saya ikut masak! Saya rela jadi Bibik dia!

    BalasPadam
  26. Kak cik...teringin laa nak join...kalau ikut map yang diberi ni..macam mudah je cari...insyaallah.. lagi pun tak pernah lagi join gatering blogger ni..

    BalasPadam
  27. Kak cik...teringin laa nak join...kalau ikut map yang diberi ni..macam mudah je cari...insyaallah.. lagi pun tak pernah lagi join gatering blogger ni..

    BalasPadam
  28. kalo ari ahad 23/10 tuh, insyaallah buleh juin. nk msk apa? nnti tnya cik abe dlu. ajak bang dul tak, kakcik? kalo dier kelapangan sure meriah...

    BalasPadam
  29. salah baca ingatkan esok, rupanya bulan depan insya'allah.....
    sya cuba sedaya upaya, errrmmm nak masak apo ye? ;p

    BalasPadam
  30. wah..seronoknye...insyallah kalau tak ade ape hal mase tu..teringin jugak ni...

    BalasPadam
  31. kalau izan balik ampang umah MIL bley terjah hehe..tp mana la tahu ada rezeki..

    BalasPadam
  32. setakat ini hajat tu ada, tapi tak berani janji lagi. kalau sampai nanti, sampailah. nampaknya LF pun menawarkan kediaman dia. ini satu petanda yang sangat baik. mungkin kali ini buat rumah kakcik, lepas tu buat rumah LF, sebab kakcik yang menawarkan dulu.

    BalasPadam
  33. insyaallah kak cik...aina akan usahakan untuk berada di sana. menu akan di usahakan juga supaya menjadi...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.