Kawan-kawan kakcik

Isnin, 29 Ogos 2011

Salam Aidil Fitri...

Catatan melekat sehingga 30/08/2011

Kepada rakan-rakanku yang dikasihi, sudi-sudikanlah terima kad ucapan dariku ini ....




63 ulasan:

  1. KakCik
    Untuk kita juga ke? hehe.. terima kasih.. tapi takde kad balas. Selamat hari raya, MAAF zahir dan batin :-)

    BalasPadam
  2. selamat hari raya kakcik, maaf zahir batin andai ada terkasar bahasa, tersilap komen dan lain² dosa tak perasan (yang perasan insyaallah takde kot) hehe

    BalasPadam
  3. CS...

    eh, dah tentulah. Silalah ambil. Tak mengapa tiada balasan. Kesudian menerima itupun dah membuatkan kakcik cukup gembira. :)

    BalasPadam
  4. KOG...

    selamat hari raya, maaf zahir batin juga. Memang kita menulis bukan untuk menyinggung sesiapa, tapi pemahaman orang kita tak dapat jangka, kan? :)

    BalasPadam
  5. tq kakcik...

    selamat hari raya aidilfitri untuk kakcik juga...

    maaf zahir dan batin

    BalasPadam
  6. Selamat hari raya jugak buat kakcik sekeluarga..:)

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Raya buat kakcik sekeluarga. Saya pohon maaf andai ada tersilap menulis/terkasar bahasa..

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum kakcik,

    Selamat hari raya juga untuk kakcik. Kalau ada masa jemputlah terima kad hari raya kak ani pulak yer.

    BalasPadam
  9. Wah.. kakacik dah buat kad raya...

    tinggal seminggu kita berpuasa
    cepat sungguh masa pergi
    buat Kakcik selamat hari raya
    salah silap kakak mohon dimaafi

    BalasPadam
  10. Selamat hari raya juga buat kak cik sekeluarga..kad raya dah terima ke huhu..maaf kak kalau kad tu buat akak kurang senang, ada blogger kurang senang dengan kad yang amy hantar sedih sangat huhuhu...

    BalasPadam
  11. selamat hari raya untuk mama sekeluarga
    pohon maaf zahir dan batin =)

    BalasPadam
  12. Selamat hari raya kak...
    Ampun maaf sepanjang kita kenal :)



    Psstttt nnt makan sedap jgn lupa saya yek ;)

    BalasPadam
  13. Salam lebaran dari saya juga,
    maafkan zahir dan batin.

    BalasPadam
  14. Terima kasih...
    Selamat hari raya, maaf jika salah bicara kita di alam maya ni ye kak cik:)

    BalasPadam
  15. Selamat hari raya kakcik.. mohon maaf zahir & batin.

    BalasPadam
  16. selamat hari raya kak cik. maaf zahir & batin dari su sekeluarga

    BalasPadam
  17. selamat hari raya kak cik...maaf zahir dan batin. nice...aina tak sempat buat kad raya...

    BalasPadam
  18. selamat hari raya aidilfitri kak cik

    lama saya xsinggah kat blog kak cik..kureng sihat sket..

    BalasPadam
  19. selamat hari raya juga utk kak cik..selamat beraya..:-)

    BalasPadam
  20. terima kasih kakcik..

    selamat hari raya..! maaf zahir batin..

    maaf jika dlm blog or komen kita tu ada yg mengguris perasaan kakcik ye..

    BalasPadam
  21. ni pecah kaca pecah galas, sudah baca kena balas tak kakcik? hehe

    BalasPadam
  22. terimakasih Kak...


    salam dari jauh...

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum kakcik..

    Selamat menyambut hari raya idul fitri...terima kasih atas kadnya

    Nantikan kad dari saya..:)

    BalasPadam
  24. terima kasih kakcik walau hanya dapat disentuh kat skrin pc..

    BalasPadam
  25. kak chik terima kasih. Selamat hari raya , maaf zahir dan batin.kalau ada salah dan silap sepanjang berblogging ni cik ina menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf ye.

    BalasPadam
  26. selamat hari raya untuk kakcik sekeluarga.

    trima kasih.. kakcik memang murah hati..moga rezki melimpah ruah ..ameen..

    BalasPadam
  27. wahhh.. canteknya!!

    saya terima kadnya

    terima kasih kakcik.. Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batin.. semoga kakcik & keluarga berbahagia di hari raya :))

    BalasPadam
  28. selamat hari raya kakcik, cantik kad ry...

    BalasPadam
  29. Salam AidilFitri juga wat Kakcik sekeluarga.. Maaf Zahir dan Batin..

    BalasPadam
  30. dah ambil dan tampal. terima kasih.

    BalasPadam
  31. Assalamualaikum my dear KakCikS:)

    Cantik kad raya!!
    Tksh yaa kak...Nanti2 tini balas yaa..kelak jangan lupa ambil yaa..;)

    Slmt Berbuka!!!:)

    BalasPadam
  32. Sama-sama kasih Kakcik.

    Moga raya kali ini menggembirakan dan menceriakan..

    BalasPadam
  33. sori kak lmbt amik kad ni =) cantik n kreatif..

    izan pun nak ucap slmt hari raya jugak kat akak n maaf atas semuanya...

    semoga akak n family berbahgia di lebaran ini..

    BalasPadam
  34. BONDA------> Happy Birthday to you!!

    BalasPadam
  35. selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin. maceh kerna sudi jadi teman alam maya.. moga persahabatan alam maya ini akan terus kekal selamanya

    sayang kakcik!

    BalasPadam
  36. Assalamualaikom kakcik.. :)
    mekasih le bebyk.. same2 le kite bermaap2an mensuci hening dose ye.. :D

    p/s bangcik wish heppi bdey tu? heppi bdey kakcik! moge dipanjangkan umor dimurahkan rezki.. amiiinn!

    BalasPadam
  37. kak chik , cik ina mohon maaf sekiranya dalam berblogging ada kata -kata atau tulisan cik ina menyinggung perasaan kak chik. Selamat menyambut syawal yang tak lama lagi akan menjelma.

    BalasPadam
  38. Salam Kak Cik..

    Nida dah tepek dalam blog.. :)

    BalasPadam
  39. selamat hari raya kak cik ..
    cantik kad .. ieda ambil :)

    BalasPadam
  40. selamat menyambut lebaran kak cik..maaf zahir batin dan happy buffday juga yer..:)

    BalasPadam
  41. gambar sendiri yang tak tahan tu

    BalasPadam
  42. terima kasih atas kad SHR.

    muga raya kali ini yang terbaik pengisiannya!

    BalasPadam
  43. semalat hari raya kak cik dan keluarga

    BalasPadam
  44. samat hari raya kakcik....ok skg juga sepantas kilat kita sambar itu kad ye...

    BalasPadam
  45. Selamat hari raya kakcik. Lama btl ela tak singgah sini. line tenet tak cantek. Ela harap kakcik sehat.

    BalasPadam
  46. Assalamualaikum Kak Cik..,

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf zahir bathin...

    Berhati di jalan raya semuga sentiasa dilindungi Allah dalam sepanjang cuti raya nanti...Insyallah...aaminnn

    Terima kasih atas kad hari raya...

    BalasPadam
  47. selamat hari raya kakcik... :D

    BalasPadam
  48. selamat menyambut lebaran kakcik...moga lebaran kali ini lebih bermakna dari tahun2 yg lalu, amin!

    BalasPadam
  49. selamat hari raya buat kakcik sekeluarga...maaf zahir dan batin...

    BalasPadam
  50. Selamat hari raya kakcik
    insyaAllah panjang umo nanti acu p beraya ke rumah kakcik ye
    jangan lupa buat rendang ayam tau..heheheee

    BalasPadam
  51. Selamat hari raya Kak Cik, maaf zahir batin na

    BalasPadam
  52. salam aidilfitri kakcik daripada abah khalisha

    BalasPadam
  53. saya ingin mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan selamat menyambut lebaran, ampun dan maaf jika sekiranya ada komen saya sebelum ini yang boleh mengguriskan hati akak.

    BalasPadam
  54. salam...

    kak...selamat menyambut hari lebaran buat kak sekeluarga....

    BalasPadam
  55. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, KakCik...!

    BalasPadam
  56. Hello Kakcik,
    wishing you and all at home the very best of hari raya.
    Selamat hari raya.
    Simpan satu lagu dalam hati.
    Lee.

    BalasPadam
  57. salam kakcik..terimakasih kad yg cantik..selamat hari raya maaf zahir dan batin dr ida sekeluarga

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com