Kawan-kawan kakcik

Selasa, 9 Ogos 2011

Mereka juga anakku...



Lokman, BS dan Bakri.

Siapakah Lokman dan Bakri?  Mereka juga anak-anakku.  Yang pastinya, BS memang suka dengan kehadiran mereka.  Bertambah lagi 'abang-abang' yang boleh melayan karenahnya!


32 ulasan:

  1. kat tiang belakang kepala adik tu la tempat saya sandar tiap kali maghrib ramadhan dulu~he~~

    BalasPadam
  2. kak....
    bestnya ada `anak2`..
    ayu kalau boleh nak ada ramai anak2, anak angkat pun okey gak..

    BalasPadam
  3. Mimi...

    memang dia suka - dapat buli orang!

    BalasPadam
  4. Bujal...

    kamu dulu tinggal di KL, kan? :)

    BalasPadam
  5. Ayu...

    Memang ada rahmat dan hikmahnya Allah SWT kurniakan kakcik anak-anak lelaki. Jadinya, tiada masalah untuk kakcik 'menerima lagi anak-anak lelaki' sepanjang bulan Ramadhan yang penuh berkat ini. :)

    BalasPadam
  6. alhamdulillah kak..itulah anugerah yang terindah buat pasangan suami isteri

    BalasPadam
  7. Zaidah...

    Alhamdulillah. Anak2 juga adalah rezeki buat ibubapa. :)

    BalasPadam
  8. Bertuahnya kakcik dianugerah Allah dibulan berkat dgn anak-anak ini. Terlalu besar ganjarannya kakcik...

    BalasPadam
  9. ati pun suka anak ramai
    tapi hubby kata 5 dah cukup..huhu~

    BalasPadam
  10. Kakzakie...

    syukur Alhamdulillah. Kedatangan anak-anak ini memang kakcik dan suami nanti-nantikan pada setiap Ramadhan. :)

    BalasPadam
  11. gB...

    ambillah BS tu buat anak angkat! :)

    BalasPadam
  12. bagusnya abang2 bs tu !

    sejuk mata makayah memandang.

    BalasPadam
  13. Ati...

    anak kandung kakcik 4 orang. Kesemuanya lelaki pula, bila mereka bertelagah sesekali, memang gamat. Tapi sekarang, kakcik dah mula rasa sunyi.

    BalasPadam
  14. Kanda AL...

    Alhamdulillah. Allah SWT pinjamkan mereka kepada kami di bulan yang mulia ini. :)

    BalasPadam
  15. Salam..

    Seronok la dengan abang2 dia.. hehe,, :)

    BalasPadam
  16. anak2 saye semuanye perempuan kakcik, 4 org jugak...mmg meriah kat rumah tu...

    BalasPadam
  17. Kalau perangai baik, semua orang suka. Termasuk kawan anak-anak kita...

    BalasPadam
  18. Kak chik asal anak-anak tu baya anak kita je kita sayangkan. ambiklah brutal solo tu jadi anak angkat sebelum dia nangis. ekekek.BS tu comel.

    BalasPadam
  19. W/salam Adol...

    memang dia seronok sangat. :)

    BalasPadam
  20. cheqna...

    BS tu kalau dengan perempuan, dia malu sikit. Tapi bila dah mesra, siaplah dia buli!

    BalasPadam
  21. Ainnoraini...

    ramailah pembantu Ain nanti. :)

    BalasPadam
  22. W/salam b.r.u.t.a.l.s.o.l.o...

    jadi anak sulung mak lah, nak? :)

    BalasPadam
  23. IM...

    semua orang suka pada kebaikan, kan? :)

    BalasPadam
  24. Cik Ina...

    takut brutalsolo tu tak larat nak beremakkan kakcik yang cerewet ni! BS bukan comel, tapi tembam! :)

    BalasPadam
  25. Assalamualaikum Kakcik,

    Seronok yer melihat anak-anak membesar depan mata. Apa lagi anak-anak yang mendengar kata dan semoga mereka menjadi anak-anak yang sholeh.

    BalasPadam
  26. Wa'alaikummussalam Kak Ani...

    Bila berjauhan dengan anak2, risau dan bimbang memang tidak boleh dielakkan. Semoga mereka selamat walau di mana berada.

    BalasPadam
  27. secara klinikal, kami mungkin tidak akan punya anak lagi.. syukur sempat juga 3..isteri cadangkan kami mengambil anak angkat.. saya masih pertimbangkan.. apa pandangan kakcik?

    BalasPadam
  28. Adikku Samad...

    carilah kesepakatan sebelum membuat keputusan. Kata orang, menjaga anak angkat lebih besar cabarannya. Tapi, bergantung juga kepada rezeki masing2. Ada anak yang bukan darah daging kita, lebih menghargai kita dari anak sendiri. Kalau dah ada nanti, janganlah dibeza2kan kasih sayang antara mereka.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.