Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 15 Julai 2011

Sampai jumpa lagi...


InsyaAllah, bas akan bergerak jam 11.00 pagi nanti.

Ini makanan tengahari bila entah.

Huuuuu...  Adik kena tinggal lagi!!!











57 ulasan:

  1. salam subuh kakcik;

    nak teghobang kemana pulak tuuuu....???

    BalasPadam
  2. Salam selepaas subuh Isa...

    kali ini tak teghobang, naik bas je - ke Terengganu. :)

    BalasPadam
  3. Selamat datang ke Pantai Timur....kalau sudi datanglah ke KB.

    BalasPadam
  4. Nidus...

    InsyaAllah, akan sampai ke KB tapi tak tahu bila lagi. :)

    BalasPadam
  5. Kesian Adik kena tinggal lagi tapi takpe nanti Mak belikan 'macam2' dari sana.

    Kak Cik, selamat jalan dan jangan nakal2, hehe..

    BalasPadam
  6. Nyongket aje kojenye yong? (Pinjam frasa Yong Mohkembara).

    BalasPadam
  7. alaaa..adik dah besar kan...tak per kena tinggal pun,dah biasa...heheheh!

    BalasPadam
  8. CS...

    mak Adik kena pergi kursus (bukan main jauh pulak tempatnya), mungkin tak sempat nak belikan Adik macam2. :(

    BalasPadam
  9. Myri...

    kali ini atas tuntutan pejabat. :)

    BalasPadam
  10. Kaklong...

    kesian juga kat Adik tu...

    BalasPadam
  11. uihhhhhh..
    jaalan laaagiiii !!

    memotivasi lagi Kak??

    BalasPadam
  12. Pn Dr...

    takde motivasinya bila badan dah letih! ;-)

    BalasPadam
  13. Bukan ke mak dah kata bulan ini tiap minggu mak tak ada. Adik kena berdikarilah nampak gaya :)

    BalasPadam
  14. Kakzakie...

    kesian juga kat Adik tu. Tapi sebelum kena tinggal, mak dia dah siap peluk cium. :)

    BalasPadam
  15. jgn lupe beli buah tgn utk adik tu hehehe

    BalasPadam
  16. Ajumohit...

    tak tahu lagi apa yang boleh dibeli. :)

    BalasPadam
  17. mama
    jangan lupa koling2 neh =)

    BalasPadam
  18. Cheqna...

    InsyaAllah, mama akan kol bila sampai nanti. :)

    BalasPadam
  19. selamat menjejakkan kaki ke t'ganu. jgn lupa beli sata ok

    BalasPadam
  20. Su...

    mungkin akan beli nanti, tapi untuk makan sendiri. :)

    BalasPadam
  21. kakcik...jaga diri baik-baik ya. :)

    BalasPadam
  22. meh adik dok ngan untie gebus. kita pi makan eskim nak?

    BalasPadam
  23. gB...

    InsyaAllah. Doakan semuanya selamat, ya? :)

    BalasPadam
  24. Niez...

    Adik nak eskrem kat Ice Room! :)

    BalasPadam
  25. semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik dan jangan lupa beli kerpok lekor banyak2 ..

    BalasPadam
  26. assalamualaikum ibu

    wah..berjalan sakan nampaknya.naik bas tu hati2 ye..beli keropok lekor banyak2.hehe

    BalasPadam
  27. Kanda AL...

    Terima kasih. Beli keropok lekor tu, tengok pada keadaan dulu. :)

    BalasPadam
  28. Wa'alaikummussalam Ween...

    naik bas tu, ibu ok je. Pemandu dia yang kena hati2. :)

    BalasPadam
  29. Ratu Kebaya...

    menuju Kuala Terengganu. :)

    BalasPadam
  30. Tina ...

    sampai hari Ahad tengahari. InsyaAllah, malam (jam berapa tak tahulah) dah ada di rumah semula. :)

    BalasPadam
  31. seronoknya kak chik hari tu langkawi, sekarang trengganu plak.

    BalasPadam
  32. assalamualaikom kakcik :)

    tgh siap nk bertolak dh tu eh..
    moge slamat pergi+balik ye..

    BalasPadam
  33. Salamt pergi & selamat kembali kakcik.. Sian adik kena tinggal.

    BalasPadam
  34. terengganu ye???
    kopok lekor plssssssss!~
    ekekekekek

    BalasPadam
  35. moga selamat pergi n selamat kembali..pegi 2 beg, agak2 balik nnt beg beranak x? ^_^

    BalasPadam
  36. selamat jaln kak cik..semoga selamat pergi dan kembali ke rumah..

    BalasPadam
  37. salam ziarah kakchik, nk ke terengganu ker? selamat "melancong"

    :)

    BalasPadam
  38. kakcik... take care ya.. kesian adik kena tinggal lagi... abg bob pun kena tinggal jugak la kan? hehe

    BalasPadam
  39. Assalamualaikum Kakcik, kepuk Ganu sedap betoi, kat pasar Payang! Selamat berjalan!

    BalasPadam
  40. salam kakcik,

    seronok dpt berjalan saje nih..

    semoga selamat pergi dan pulang :)

    BalasPadam
  41. jalang-jalang cari makang ke kak ?



    semoga selamat pergi dan balik...

    BalasPadam
  42. salam kakcik...
    selamat jalan, semoga bergembira di terengganu nanti n plg dgn selamat.

    BalasPadam
  43. selamat jalan kak cik...

    moga ceria ceria selalu sampai di sana...

    BalasPadam
  44. salam buat kakakku kakcik.. iskk.. lambat lagi saya ke sini.. laptop masuk bengkel pulak..byk n3 tertinggal ni.. nanti selak2 lagi..

    pegi kelantan ye kakcik.. moga selamat pergi dan kembali ye..

    BalasPadam
  45. Semoga selamat pergi dan kembali kak cik..

    BalasPadam
  46. aduh...terengganu kak cik? balik jgn lupa bawa kepok losong...

    BalasPadam
  47. semoga selamat kembali ... tak sabar nak baca N3 perjalanan nanti :)

    BalasPadam
  48. assalamualaikum..

    kakcik..
    ayu baru ada kesempatan nak singgah sini..
    rasanya kakcik di terengganu nie..

    hati2 dan selamat bercuti atas urusan pejabat ya

    BalasPadam
  49. kakcik di terengganu? jom jumpa Budi petang esok (Ahad) di Batu Burok...

    BalasPadam
  50. muga kakcik sentiasa dalam perlindungan Allah walau dimana juga kakcik berada..insyallah

    BalasPadam
  51. adik kena tinggal lg ye...sian adik...

    kc moga selamat pergi dan balik ye...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.