Kawan-kawan kakcik

Isnin, 18 Julai 2011

Bertemu Cheqna...

Alhamdulillah, akhirnya tercapai juga impian untuk bertemu dengan anak gadisku yang ayu dan gebu ini.  Walau hanya seketika, kemesraannya dapat di rasa.  Kerana hambatan masa, kami hanya dapat berpelukan dan 'bercakap tanpa henti' untuk beberapa minit sahaja.

Cheqna dalam pakaian kerjanya.  Gadis ini sebenarnya lebih comel bila di luar gambar.

Buah tangan dari Cheqna.  InsyaAllah, petang nanti mama goreng, ya?


Bila apa yang diceramahkan 'tidak masuk
ke kepala', baik tatap wajah budak ini!











22 ulasan:

  1. mama...
    terima kasih...
    wah kembang semangkuk cheqna dipuji begitu =)

    BalasPadam
  2. Cheqna...

    mama kata apa yang mama lihat. Betul apa? :)

    BalasPadam
  3. buah tangan tu tak lebih ke untuk ayahandanya ?

    BalasPadam
  4. Kanda AL...

    mungkin sebab kelam kabut, Cheqna lupa nak kirimkan untuk ayahanda dia sekali. :)

    BalasPadam
  5. hamboi.. jumpa cheqna ye.. mesti banyak stori mori tu ek..

    kakcik asyik teringat kat adik ye.. hehehehe

    BalasPadam
  6. wah.... jumpa blogger cheqna... bila pulak nak jumpa saya ni..hehe

    BalasPadam
  7. mesti seronokkan kakcik jumpe kawan2 kat alam maya nikan...

    ade buah tangan lagi tu...

    BalasPadam
  8. akhirnya ye kakcik
    :)

    seronok dpt jumpa kan...
    bila pulakla nak jumpa kakcik hehehe

    BalasPadam
  9. Dr DZ...

    asal jangan kuning! :)

    BalasPadam
  10. Niez...

    tak sempat nak stori mori stroberi - masing2 sibuk dengan jadual yang padat. :)

    BalasPadam
  11. MLD...

    kalau ada kelapangan dan kesempatan, InsyaAllah... :)

    BalasPadam
  12. Ainnoraini...

    kalau dirancang, kadang2 tak jadi pulak...

    BalasPadam
  13. Mimi...

    jom kita jumpa-jumpaan. :)

    BalasPadam
  14. IS...

    cheqna memang gadis yang ceria. :)

    BalasPadam
  15. salam sayang k.cik...

    bila la plk rezeki gee dpt jumpa k.cik camnie...klu k.cik dtg melaka boleh gee bg ole2 dr melaka plk..he..he..

    BalasPadam
  16. Salam sayang Gee...

    nanti kalau kakcik nak ke Melaka, kakcik bagitahu... :)

    BalasPadam
  17. salam..
    wahhh..cantiknya maak we
    baju oren tu?macam kenal je?
    he he..(tunangan orang)

    BalasPadam
  18. zulkbo...

    biasa jumpa dengan dia ke? :)

    BalasPadam
  19. cheqna gadis manis rupanya.mesti kak chik suka sangat jumpa ngan cheq na.

    BalasPadam
  20. Cik Ina...

    Kalau dapat jumpa Cik Ina pun kakcik sangat suka hati. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.