Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 18 Jun 2011

Sarapan apa pagi ini? ...

Ada tak agaknya orang bersarapan begini di pagi hari?


Adik nak tenangkan fikiran di sini sekejap






36 ulasan:

  1. plan nak pegi beli bfast kat kfc, ntah jadi ntah tidak

    BalasPadam
  2. Su...

    kakcik tadi dah masak nasi tapi lauknya belum lagi. Adik dah pergi main bola, dia nak makan nugget je (tapi dia tak makan banyak - takut sakit perut waktu main). Sekejap lagi baru fikir nak masak apa pulak. :)

    BalasPadam
  3. kak cik..jenis tangki besar..makan gitu takut tak padat huhu

    BalasPadam
  4. kalau gini gayanya, makan tengahari tak ada lah kot

    BalasPadam
  5. Kakak makan nasi goreng kampung ulam timun pagi ini.

    Adik nak tenangkan fikiran duit mak-abah melayang...

    BalasPadam
  6. Ari ni belum sarapan lagi. Biase la ari cuti sarapan selalu lambat. hi..hi...hi...

    BalasPadam
  7. saya makan sekut ajo kak cik..pahni nok gi goreng nasik..ehhehe

    Pssssttt..mau tak makke sekut..ngadap blog dulu..huhu
    [ni hubby saya ckp]...

    BalasPadam
  8. aina hari ini sarapan tunjuk2 terpaksa bekerja...hanya itu yg sempat. nasi lemak sambal kerang & kentang goreng...

    BalasPadam
  9. Kakcik..
    Dah jam 10.40 pagi saya belum minum. Masih di pejabat w/pun hari sabtu. Hari ini ada program motivasi bersama pelajar tingkatan 5..

    BalasPadam
  10. AMBOIIIIII!!

    BEGITU MAT sALLEH KAKcIK YA!!!!!!!

    BalasPadam
  11. Salam,

    Hr ni mkn sy dtaja univ, hehe. meehun je. kena OT la kak. Ada intake diploma.

    BalasPadam
  12. Suri...

    dah hampir 11.30 ni, kakcik belum sarapan lagi. Menemani suami di pejabatnya...

    BalasPadam
  13. Sya...

    kakcik tgh fikir nak makan apa tghari ni... :)

    BalasPadam
  14. Kakzakie...

    agaknya kakcik nak cari 'makanan segera' je utk tghari ni...

    Adik belum balik dari main bola tu. :)

    BalasPadam
  15. Rozie...

    kakcik pun belum sarapan - perut dah 'menggigit2' ni... :)

    BalasPadam
  16. SN...

    ngadap blog tu dah lebih penting dari sarapan... hehehe...

    BalasPadam
  17. Aina...

    sesekali kakcik ambil juga nasi lemak untuk sarapan. Huhuhu.. badan dah penuh lemak ni! :(

    BalasPadam
  18. Mohamad...

    makanan tengahari disediakan ke? :)

    BalasPadam
  19. Pn Dr...

    MaT sAlleH pun tak sarapan cenggitu agakanya, kan? :)

    BalasPadam
  20. W/salam Fisz...

    Alhamdulillah - ada juga tajaan. :)

    BalasPadam
  21. saya makan roti sapu pinat bate. cicah neslo takde susu. uiii sodap!

    *kakcik kat mana ni sebenonye? cuti-cuti malaysia kah? :D

    BalasPadam
  22. nasi goreng diet...

    harapan ayu agar en zalie kenyang sampai petang....

    BalasPadam
  23. gB...

    kakcik ada kat tengah bandaraya KL ni... Temankan En Suami di pejabatnya. :)

    BalasPadam
  24. Ayu...

    InsyaAllah, En Zalie akan kenyang dan sihat. :)

    BalasPadam
  25. saya paksa diri sarapan biskut kering kul 5am tadi, wat alas perut sebelum telan ubat....

    BalasPadam
  26. sedap tengok sarapan yg disediakan
    tpi sya memilih makanan diet waktu pgi...makan roti je ...
    tngh hari bru makan berat...

    BalasPadam
  27. cik ina kalau dapat pun nak, terus tak payah makan tengahari. mahu sampai ke malam kenyang. sapa yang makan cik ina tak tahu, .

    BalasPadam
  28. Brocoli tu macam tak masak jerrr... uish keras tu.

    Baik makan lempeng kelapa!


    Syukur: Sekadar untuk Rekod Peribadi Ibu dan Anak...

    BalasPadam
  29. Q...

    rasanya kakcik ni dah terlebih makan. Sehari dua buat jadual makan untuk makan makanan yang agak ringan - hari ketiga makan berganda!

    BalasPadam
  30. Cik Ina...

    kakcik kalau makan cenggitu, kena cari nasi juga akhirnya. :)

    BalasPadam
  31. Sal...

    kakcik pula cuba makan berat di waktu pagi supaya kakcik tahan unuk tidak ambil makanan berat di tengahari.

    BalasPadam
  32. Azie...

    kakcik suka lempeng kelapa. :)

    (brocoli tu masak tapi nampak segar)

    BalasPadam
  33. Alaa kakcik, kenapa dtg hari sabtu? Kalo hari keje bley la jumpa. Salu jumpa BS yg pemalu tum hehe

    BalasPadam
  34. Cyana...

    sekarang pun (Ahad) kakcik ada di pejabat Mr Bob! :)

    BalasPadam
  35. kenyang smpai tengahari nie...

    BalasPadam
  36. NzA...

    kakcik makan di waktu petang - kenyang sampai awal malam je! :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.