Kawan-kawan kakcik

Isnin, 27 Jun 2011

Beli apa di Langkawi?...

Hanya ini ...

Simpan dalam peti sejuk hotel

Yang ini tak muat nak dimasukkan sekali

Haaa.... ini bilnya.

Tiada barangan lain yang dibeli kerana memang tujuan utamaku ke Pulau Langkawi adalah untuk membeli cokelat semata-mata.
Selingan :

Apa yang anda nampak?  (Gambar dirakam di Langkawi Geopark.)

Puas hati Adik dapat makan cokelat banyak-banyak.













52 ulasan:

  1. dah jadi peti coklat kak..hehee

    tulisan Allah kan kak kat kulit ular sawa tu..subhanallah...

    BalasPadam
  2. maha besar Allah...
    nampak kalimah Allah kat badan ular tu..
    mama..mehla sket kelat tu =)

    BalasPadam
  3. makin bulat lah adik makan cekelat hari2...

    nak cekelat gak!

    BalasPadam
  4. saya selalu gi KLIA aja beli Daim tu...

    tak sah kalau kita tak borong cekelat kan kalau ke Langkawi :)

    BalasPadam
  5. Mama SN...

    alaaa.. peti ais dalam bilik hotel tu 'kemetot' je...

    Ya - boleh nampak kalimah ALLAH, kan?

    BalasPadam
  6. bujal...

    Daim tak suka kamu - nanti kamu gigit dia! :)

    BalasPadam
  7. Cheqna...

    meh singgah kat umah mama. :)

    BalasPadam
  8. ibuintan...

    adik dah memang bulat. :)

    BalasPadam
  9. Dr DZ...

    coklat di KLIA adalah hampir 3 kali ganda lebih mahal dari di Langkawi.

    BalasPadam
  10. teringinnye nak makan coklat daim.. wahhh

    BalasPadam
  11. ada kalimah ALLAH dalam badan ular tu

    BalasPadam
  12. ho yeah! ho yeah!!!

    rasanya sume org pegi langkawi cuma eksited nak beli cekelat..melainkan geng2 makcik kiah yg nak beli pinggan mangkuk periuk belanga..thehehe

    BalasPadam
  13. sedap nye ferero...
    jelas betul tulisan Allah kat ular tu

    BalasPadam
  14. waaa i can see cekelat..meleleh liur ku kak. bak sket egegege

    BalasPadam
  15. ala sedapnya coklat, dah lah hantu coklat hehe

    BalasPadam
  16. amoi kak cik datang langkawi tak cakap pun..kalau tak boleh datang umah...

    BalasPadam
  17. peti sejuk saya muat kakcik! ihihihih~

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum Kak CikS:)

    MOga akak sihat2 di sana:)

    ermmmmmm....tak beli Daim..memang tak sah kan kak..:):)

    BalasPadam
  19. aduhhh..ni yg tak tahan tguk coklat langkawi...ntah bila dpt pegi memborong coklat kt langkawi..

    BalasPadam
  20. OMG...OMG.....coklat....coklat....baksket kak.....ahakz...

    Uikk..kat badan ular tu....kuasa Illahi erk....

    BalasPadam
  21. kak chik, hanya DAIM yang lea nampak...hihihi

    BalasPadam
  22. Syukur kakcik dapat ke Langkawi .Hari Sabtu lepas tersangkut disekolah untuk prog. motivasi.Sabtu ini pula larian 1 Malaysia....aduhai.

    BalasPadam
  23. banyaknya borong Daim kak oiii...

    ulaq tu anak saya semuanya tak berani touch.

    BalasPadam
  24. salam kakcik...

    gambar last tuh...haizz, tanjat boboi! kakcik ker yg pegang tuh?
    boboi tanjaaattt.....

    BalasPadam
  25. kakcik borong coklat jer ...lain tak de ke...

    BalasPadam
  26. KakCik
    Kenapa beli coklat banyak cenggitu? Ooops, mahap bertanya soklan kepo.

    BalasPadam
  27. coklet sikit....(,")


    ada lakaran kalimah Allah dkt kulit ular tu kan?

    BalasPadam
  28. kak cik hubby amy cakap juling mata dia tengok coklat.dia fav sangat coklat

    BalasPadam
  29. ibu qaleesya...

    alamak! kalau dekat, boleh juga kakcik bagi sikit. :)

    BalasPadam
  30. ibu qaleesya...

    tanda kebesaranNya. :)

    BalasPadam
  31. MDT...

    kakcik memang tak pernah excited untuk beli pinggan mangkuk, selalunya En Suami yang lebih berminat! :)

    BalasPadam
  32. Acu...

    kakcik beli tu sebab anak2 suka - kakcik kurang sikit.

    Ya, memang jelas kalimah ALLAH yang tertera kat kulit ular tu. :)

    BalasPadam
  33. GreenJade...

    meh datang ke rumah kakcik sementara stok masih ada. :)

    BalasPadam
  34. Tina...

    jangan naik hantu bila nampak cekelat, dah la ya? :)

    BalasPadam
  35. Suri...

    kakcik dah war2kan minggu lepas - tanya siapa nak temankan kakcik ke Langkawi, tapi tiada siapa yang dapat temankan...

    BalasPadam
  36. gB...

    peti sejuk kat rumah kakcik pun muat! hehehe...

    BalasPadam
  37. Wa'alaikummussalam Tinie...

    semoga Tinie dan keluarga juga sihat sejahtera sentiasa. :)

    Daim tu nak beli kat sini - mahal.

    BalasPadam
  38. Ida...

    kakcik kalau ke Langkawi memang habis beratus ringgit untuk beli coklat je. Sampai ditegur pegawai kastam kat lapangan terbang 'amboi! satu beg penuh coklat?' hehehe...

    BalasPadam
  39. Zul...

    sedap bagi yang suka. Kakcik makan sebiji dua sahaja. :)

    BalasPadam
  40. jeBateja...

    meh datang ke rumah kakcik. :)

    BalasPadam
  41. Monalea...

    mungkin kerana pembungkusnya yang merah menyala itu. :)

    BalasPadam
  42. Cikgu...

    Alhamdulillah. Begitu aturan Ilahi, akhirnya dapat juga saya ke Langkawi walau tak sempat ke Padang Besar. :)

    BalasPadam
  43. Yan...

    ramai kaum kerabat yang dalam ingatan, itu yang kena beli banyak. :)

    Kakcik pun tak berani sentuh ular tu!

    BalasPadam
  44. W/salam Q...

    taklah kakcik berani nak sentuh ular tu, apalagi nak bergambar dengannya! :)

    BalasPadam
  45. Ainnoraini...

    memang kakcik takde beli barangan lain kat sana. :)

    BalasPadam
  46. CS...

    beli banyak - selain untuk anak, termasuk juga untuk anak-anak buah. :)

    BalasPadam
  47. Sya...

    iya, ada lakaran kalimah ALLAH. :)

    BalasPadam
  48. Amy...

    sampai juling??? :)

    Orang lelaki jarang suka makan coklat, kan?

    BalasPadam
  49. Ismail Grup kak??
    pergi Idaman Suri tak ?? :)


    ha ah lah... ada alif lam lam ha !!

    BalasPadam
  50. Pn Dr...

    kakcik tak singgah pun ke Idaman Suri. Hanya di Hj Ismail Group sahaja. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com