Kawan-kawan kakcik

Isnin, 21 Mac 2011

Untuk gadisBunga...

... dan mereka yang sewaktu dengannya (iaitu yang meminati bunga)...




Gambar- gambar di atas semuanya dirakam di Linangkit Cultural Village.  Gambar daun pandan di bawah juga dirakam di tempat yang sama...




39 ulasan:

  1. teringat pada lagu rahimah rahim

    BalasPadam
  2. cantik2 belako sejuk hati tengok bunga heee

    BalasPadam
  3. cantiknya kak chik, minat makcik ngan bunga-bungaan . tak kan untuk gadis bunga je, makcik nak gak.

    BalasPadam
  4. terima kasih...saya minat bunga juga..bunga hidup!! haha..tapi tak jumpa lagi..huhu

    BalasPadam
  5. wah!!!!! terharunya..ayu mau......ayu mau

    PSkakcik...ayu nak belajar edit gambor macam kakcik..tolong ajarkan daku...

    BalasPadam
  6. wah, cantik-cantiknye kakcik...geram tengok bunga banyak-banyak ni!

    untuk GB ek? GB amik!! tengkiu! :D

    BalasPadam
  7. ckLah pun minat bunga tapi...di luar waktu (gadis) :D

    BalasPadam
  8. kakakku kakcik..
    saya suka pada bunga..byk jgk duit habis krn minat yg satu ini..cuma dalam 3/4 tahun ni..saya lebih sukan pada bonsai..da la mun sepuluh pokok..bonsai lebih mahal dan rumit kerjanya..tp best..

    BalasPadam
  9. tempat daun pandan tu pasti tersangat harum

    BalasPadam
  10. salam kakcik..saya pun minat bunga..seronoknya kalau ada laman yg penuh bunga2 gitu

    BalasPadam
  11. saya suka bunga kemboja dan bunga tulip. hehe

    BalasPadam
  12. Alllaa..Kak Cik, tak boleh la ambik bunge ni.... saya dah *tuuuut*... he he...

    Ambik pokok pandan jer laa..buat nasi lemak esok...

    BalasPadam
  13. hijau mata memandang kak chik. cantik

    BalasPadam
  14. cantiknya bunga2 ni..sejuk mata memandang.

    BalasPadam
  15. rajinnya kakcik teropong munge :D

    BalasPadam
  16. Salam Kak Cik, pe kabor kita? Cantik2 bunga kat Msia tapi kita tak amik port nak tanam dan bela...asyik beli yg plastik!

    BalasPadam
  17. eelobor...

    lagu itu sangat 'riang' iramanya, kan? Kakcik suka.. :)

    BalasPadam
  18. Puanbee...

    memang cantik bunga2 yang dijadikan oleh Maha Pencipta itu. :)

    BalasPadam
  19. Cik Ina...

    ambillah... Sebenarnya kakcik tak tahu siapa lagi yang minat bunga macam gadisBunga (hehehe..namanya pun gadisBunga). Rupanya Cik Ina pun suka... :)

    BalasPadam
  20. Imanshah...

    agaknya IS terlalu memilih bunga yang tiada cacat cela, tak? ;-)

    BalasPadam
  21. Ayu...

    ambillah dik... Pasal edit gambo tu, kakcik cuma tahu guna PAINT je... kecikkan, dan tampal-tampal... hehehe...

    BalasPadam
  22. gB...

    hehehe... u r welkam... :)

    BalasPadam
  23. TK...

    sebab tak seronok nak masuk ke 'rumah' di situ, kakcik ambillah gambar bunga2 di persekitarannya... :)

    BalasPadam
  24. ckLah...

    jarang wanita tak minat pada bunga, kan? Tak semestinya gadis sahaja meminati bunga... :)

    BalasPadam
  25. Adikku Samad...

    kakcik pun berminat menghayati kecantikan pokok bonsai dan kakcik tabik pada mereka yang sanggup 'menyelenggara' pokok2 itu... :)

    BalasPadam
  26. AM...

    memang harum kawasan yang dipenuhi pokok panda itu. :)

    BalasPadam
  27. Kaseh...

    akak ke atau bunga itu yang natik? Hehehe... saja nak perasan jap! :)

    BalasPadam
  28. Suri...

    kakcik minat JUGA tengok bunga - tapi tak berminat untuk menanam dan menjaga bunga... (PEMALAS betul kakcik ni) .. :)

    BalasPadam
  29. Eri-chan...

    tulip? alamak! kat Malaysia tak ada la, dik... :)

    BalasPadam
  30. Cikgu Nurin...

    alaaa... kan kakcik dah tulis tu, siapa2 yang minat bunga boleh ambil. Kalau buat nasi lemak tu, pos lah sikit kat kakcik (dengan sambalnya sekali, ya?) :)

    BalasPadam
  31. monalea...

    pokok pandan itu memang menghijau dan sangat subur. :)

    BalasPadam
  32. Azween...

    memang cantik. Sebab itu ibu rakamkan gambar2nya. :)

    BalasPadam
  33. Dr h4ni3...

    itu tandanya kakcik dah tak tahu nak buat apa... :)

    BalasPadam
  34. Kakpah...

    ambillah bunga2 kat atas tu... :)

    BalasPadam
  35. w/salam Yong Helli...

    bila nak balik ke Malaysia? Kakcik ni bunga plastik pun tak ada... :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.