Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 26 Februari 2011

Tiba-tiba rasa teringin...

Jalan-jalan ke blog Chik Att. Baca sana sini, tengok sana sini.  Ternampak pula gambar ini :


Oh! tiba-tiba rasa sangat teringin hendak makan mee segera yang dimasak bersama sayur hijau dan telur.


18 ulasan:

  1. Louis Theroux: The Ultra Zionists
    di you tube

    BalasPadam
  2. sesekali makan memang sedap mi segera ni kak chik

    BalasPadam
  3. mmm..sedapnya..
    tp sy tgh berpantang..
    tggulah baby kuar dl..hehehe

    BalasPadam
  4. 2-3 hari ni IM asyik dok makan mee segera kosong je..

    BalasPadam
  5. hehehe, kalau dah teringin tuh terus masuk dapur buat jer. hahahaha

    BalasPadam
  6. sedap nyer...dah lama tk blei semalam pergi shopping dpt percuma 2 bungkus haaa...boleh lah masak lepas nih

    BalasPadam
  7. Mee segara tak pernah buat kita tak terliur.sesekali makan mee segra memang sedap.

    BalasPadam
  8. mmg sedap layan megi ni..
    jika saya buat..buh telur je..dan pastikan maggi kari..hehe

    BalasPadam
  9. hmmmm...mee segera memang sedap !
    pedulikan kata orang yg kata nanti kepala botak.





    pernah buat sekali mee goreng sedaaap. sedap jugak kak cik !

    BalasPadam
  10. KakCik
    Dah kenyang terus sambung tidor ke? hehe..

    BalasPadam
  11. kak cik..kalau masak ni semalam... sama resepi la kita...heheheheheh

    BalasPadam
  12. Ehem sama ,sama je .saya pun teringin juga..makan free

    BalasPadam
  13. alamak kakcik...saya pun suruh aunty buat la ni.....tengah dok potong sayoq tu! What a coincidence! Hah2...

    BalasPadam
  14. mee segera mmg selaluuu nampak sedap kakcik oiii...hehe all time fav :P

    BalasPadam
  15. Salam Kakcik, walaupun segera, jadi tak segera bagi kita yg suka beradun...lagi sedapkan Kakcik!

    BalasPadam
  16. maggi lagi ?? nitik lagi la ayo lior..ceh..
    kakcikku kakcik..memang TM udoh malah nok ganti kabel talipon doh..gegham betui ngan bebudok sekaghang ni yak..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.