Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 26 Februari 2011

Teringin punya pasal...


Sawi tiada, aku gantikan sahaja dengan kacang panjang.  Janji ada warna hijau. (^___^)



23 ulasan:

  1. pekena maggi nampaknya kak...Sesekali ye..

    BalasPadam
  2. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o...

    iyalah - ikut selera sendiri... :)

    BalasPadam
  3. azween...

    meh datang ke rumah ibu... :)

    BalasPadam
  4. Kalau kena time lapor jadi aje lupa dah ker sawi tu :)

    BalasPadam
  5. lepas makan megi kakcik kene minum air banyak banyak banyak! nanti dehydrated.

    GB selalu kering tekak pas makan megi. huhu~

    BalasPadam
  6. Salam Kakcik, megi ke tu? Sama ler kita, mesti jamu mata dulu, nampak cantik dan menyelerakan baru sedap makan!

    BalasPadam
  7. selamat malam kakcik

    peeh!!!!
    maggi..lama ayu tak makan..mengidam gak nie...

    buat sarapan ngan nasi panas2 sedap tu

    BalasPadam
  8. MasyaAllahhhh Kak Cikkk..saya dah berazam tak nak makan malam ni...weii..kena gi carik gak dalam gobok ni...teruk telur, sawi lebey...

    Kak Cik betul betul bagi pengaruh laaa...

    BalasPadam
  9. salam kak chik,

    itupun dh nmpak menyelerakan...sy kalau masak magi pun mcm tu masuk saja apa yg ada dlm peti ais,kobis,carot dll hehe..

    BalasPadam
  10. Hehehe macam kenal jer alas meja tu..

    BalasPadam
  11. sedap tu kak chik. lea pulak jadi teringin ni

    BalasPadam
  12. Sekali sekala,
    bila kelaparan melanda,
    simple-simple saja,
    namun cukup menyelera.....

    BalasPadam
  13. kakcik..kalo pedas2 lg ngancam kan..
    er.. msuk dapur crik megi jap.tp rendam je.hehehe

    BalasPadam
  14. lebih baik dari IM yang selalunya tak ada warna selain putih dan kuning..

    BalasPadam
  15. nitik ayo lior saya to.. saya gemo maggi kakcik wehh..

    BalasPadam
  16. huiii kakcik...kalau saya sanggup tunggu sampai ada sayur-sayur baru saya buat...cerewet ek?

    BalasPadam
  17. Assalam kakcik..
    Kacang panjang kalau dipotong kecil2 buat cucur udang, Cicah sos cili.. ok juga sedap..

    BalasPadam
  18. waduh waduh sedapnya... terasa lapar plak

    BalasPadam
  19. kak chik , maggi jarang buat saya tak terliur, waima tak ada selera makan,pelik, bila masak maggi, selera datang ngan tetiba.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.