Kawan-kawan kakcik

Rabu, 23 Februari 2011

Dah jadi katak ...

Disebabkan bimbang katak ini mati kesejukan dalam kiub ais, dengan rela hati kakcik mengeluarkannya dari blog ini.


22 ulasan:

  1. kakcik

    selamat tengahari..dah makan ke belum??

    semoga sihat2 yer...

    PS: katak tu apa???
    angkat tg tinggi2....tak faham..

    BalasPadam
  2. something wrong ngan imageshack hari ni
    iols pun kena yg sama pagi tadi
    aplod gambo fat cat ke imageshack
    yg kuar gambo katak dalam aisebatu!

    hiks

    BalasPadam
  3. haah... bila bw pagi ni, banyak lak katak bekeliaran dalam cube kat warga blogger.

    BalasPadam
  4. jangan keluarkan saya sudah~haha~

    BalasPadam
  5. saye pun ade katak sejuk jugakkk.
    dia tak mau melompat lagi...

    mcm mane nak buat niiii...

    BalasPadam
  6. ye ker jadi gitu? baru ni jumpa katak beku dlm ice cube.

    BalasPadam
  7. Saya pun baru jer.. sebentar tadi keluarkan katak tu... sian kat dia.. hahaha...

    BalasPadam
  8. assalamualaikum kakcik..

    itu katak pe???

    BalasPadam
  9. katak zaman moden skrg....xdok bawah tempurung dah


    hihihi

    BalasPadam
  10. Mati kesejukkan ?
    keluarkan jek kakcik

    BalasPadam
  11. kenapa yer??? banyak blog yg ada gambar nie?? kenapa yer???

    BalasPadam
  12. assalamualaikum,

    katak jelmaan....memang camtu.

    BalasPadam
  13. yer lah naper yea..banyak blog yg chik na lawat kluar gambar katak

    BalasPadam
  14. Assalamu'alaikum semua...

    kakcik pun terperanjat melihat tiba2 ada katak dalam kiub ais di blog ini. Memikirkan kemungkinan katak itu akan membawa masalah, kakcik keluarkan terus dia dari sini. Tapi... mungkin juga seperti kata miloais ada masalah dengan imageshack...

    BalasPadam
  15. Salam Kak Cik, haa ingatkan teman jer ada katak ni, teman ada 2 ekor lagi! Nak biarkan ada masalah ke atau nak buang? Pe kabor Kak Cik?

    BalasPadam
  16. Yong Helli...

    salam kembali. Kalo biokan tak ngape kot! Mungkin ada masalah teknikal je tu.. hehehe... Kakcik ok, harpnya Yong pun sihta je kat sana. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com