Mana tak untung - walaupun 'credit limit' talian RM700.00, lambat bayar bil RM40.00, terus talian disekat. Malas nak komen panjang lebar. Tengok sahajalah komen-komen di blog Saudara Mazidul ini.
terima kasih kerana sudi singgah dan tingalkan komen. Begitulah strategi syarikat2 gergasi - 'nak ambil, tak nak tinggal - masih ramai yang mahu' mungkin itu motto yang mereka pegang. :(
salam kak chik, standard la depa nih... kalau kita lambat bayar sikit terus block, tak pun asyik tepon mintak duit.. ntah apa2.. patut nya tengok lah dulu rekod bayaran customer, kalau customer jenis yang still bayar walaupun lambat sikit, bagilah kelonggaran sikit kann..
Berbezanya dengan NZ, kalau topap sedollar.. sampai hujung hayat pun takde limit masa... saya dah setahun topap sepuluh dollar, sampai sekarang boleh guna... ni kalau celcom topap lima hengget just for three days jer validnya..
Assalamualaikum wbt Teman byk hanya terima call saja kokcik, ate yg penting2 je keme telepon, itupun guna telepon rumah ke rumah, percuma satu malaysia! Lagipun teman ni idakle byk kengkawan nak dilabun dan hendak disogheh! Habih2 pakey sms je!
teman ni tak beghape gemo besogheh di telepon. Penat nekap telepon tu kat telinge! Sms pulak, mata dah kabo.. ate.. seme tak kene jadinye.. maneke gayenye weh?
angah sokong tue..... sebab angah baru jer kena sekat panggilan.. dah la bil angah punya had limit RM 150 baru jer RM 49.80 dah kena sekat apa kes nieeee????
Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.
Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.
Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com
salam mama
BalasPadamselamat pagi..mama sihat???
tak mo komen panjang gak hehehehehe
jaga diri ye ma=)
W'salam Cheqna anak mama...
BalasPadamAlhamdulillah, mama sihat seadanya. Semoga cheqna juga sihat dan ceria sentiasa. :)
salam kakcik..saya pakai prepaid je huhuhuh
BalasPadamW'salam Sahrom...
BalasPadamkakcik guna talian M... :)
sokonglah, patutlah celcom makin kaya
BalasPadamsamalah mcm kes astro, lmbt bayo potong, cepat bayar takde imbuhan apa2 pun
kapitalis tulin..
BalasPadamkena komen jangan tak komen... kerana kita dilahirkan untuk menegur perkara yang tak betul
Pakai prepaid jer lahhh....ahakz...
BalasPadamsaya jugalah salah seorang penyumbang kekayaannya tu
BalasPadamWBH...
BalasPadamterima kasih kerana sudi singgah dan tingalkan komen. Begitulah strategi syarikat2 gergasi - 'nak ambil, tak nak tinggal - masih ramai yang mahu' mungkin itu motto yang mereka pegang. :(
AM...
BalasPadamsuara kecil macam kita ini, siapa yang nak dengar. Tapi andainya suara2 kecil digabungkan, tak mustahil ianya akan meletuskan satu gegaran yang hebat.
jeBateja...
BalasPadamprepaid pun kena beli juga! :)
ibuintan...
BalasPadamrela dalam terpaksa, ya? :) (nanti ada yang bertanya - 'siapa yang paksa awak?') :(
sungguh benci ..
BalasPadampadahal katanya yg terbaik di Malaysia..
dah buat aduan, tp NO CARE PROBLEM !
salam KC
BalasPadampakai maxis ok..dah 3 ratus lebey tapi talian tak potong..bayaq sikit-sikit pun xpa
Kak zaa...
BalasPadammacam kakcik kata, bagi mereka 'take it or leave it'. Yang penting mereka tetap untung. :(
Imanshah...
BalasPadamkakcik juga pengguna Maxis, setakat ini tak ada masalah. :)
kaya tokey celcom..
BalasPadamtkr la linelain..
xkuasa nak layan kalau tak pentingkan client..
Hamizah...
BalasPadamkita ada pilihan, kan? :)
salam kak chik,
BalasPadamstandard la depa nih... kalau kita lambat bayar sikit terus block, tak pun asyik tepon mintak duit.. ntah apa2.. patut nya tengok lah dulu rekod bayaran customer, kalau customer jenis yang still bayar walaupun lambat sikit, bagilah kelonggaran sikit kann..
Salam Kak Cik..
BalasPadamBerbezanya dengan NZ, kalau topap sedollar.. sampai hujung hayat pun takde limit masa... saya dah setahun topap sepuluh dollar, sampai sekarang boleh guna... ni kalau celcom topap lima hengget just for three days jer validnya..
Aanas...
BalasPadamtulah pasalnya... lainlah kalau dah tertunggak berbulan2 atau dah terlebih had kredit ke, kan? :(
Nida...
BalasPadamitu satu hal lagi... ada had masa pulak tu... :(
kannn??!!
BalasPadamkawan saya pun ada problem ngan depa ni.. ada masaalah ngan sim kad rescue..hari2 call... buat penat dan buang masa je..
PB...
BalasPadamdia punya Pusat Khidmat Pelanggan tu untuk apa entah, kan? :(
saya ni..guna line tetap celcom stat ade henpon thun 2003 lagi..hehe
BalasPadamtambh lak..guna berukben pom cap celcom jugak
byk untung dorang yer..
harap2..servis dorang akan mantap jugakkk...
salam kakcik.
BalasPadamsaya guna prepaid
tak berani guna line tetap
takut over...huhu
SN...
BalasPadamkerana 'kita' lah mereka untung. Itu pun mereka menyombong dengan kita. :(
Ati...
BalasPadamkakcik guna line - kakcik tak banyak guna sebab tak ramai kawan! (sembang dengan kawan2 kat blog je) :)
Yang banyak guna - anak2! tukang bayar - mak... :(
Assalamualaikum wbt
BalasPadamTeman byk hanya terima call saja kokcik, ate yg penting2 je keme telepon, itupun guna telepon rumah ke rumah, percuma satu malaysia! Lagipun teman ni idakle byk kengkawan nak dilabun dan hendak disogheh! Habih2 pakey sms je!
Wa'alaikummussalam Yop...
BalasPadamteman ni tak beghape gemo besogheh di telepon. Penat nekap telepon tu kat telinge! Sms pulak, mata dah kabo.. ate.. seme tak kene jadinye.. maneke gayenye weh?
As'salam kak cik..
BalasPadambetul la bil bayar lambat sikit dah nak sekat padahal kita tiap2 bulan bayar...
Wa'alaikummussalam Amy...
BalasPadamnak tak nak kita guna juga, kan? Itu yang mereka mahu. :(
angah sokong tue.....
BalasPadamsebab angah baru jer kena sekat panggilan.. dah la bil angah punya had limit RM 150
baru jer RM 49.80 dah kena sekat apa kes nieeee????
Angah...
BalasPadamkalau dah bayar pun, kena tunggu lebihkurang setengah jam sebelum talian itu dapat digunakan semula.