Kawan-kawan kakcik

Khamis, 2 Disember 2010

Celcom yang untung...


Mana tak untung - walaupun 'credit limit' talian RM700.00, lambat bayar bil RM40.00, terus talian disekat.  Malas nak komen panjang lebar.  Tengok sahajalah komen-komen di blog Saudara Mazidul ini.



34 ulasan:

  1. salam mama
    selamat pagi..mama sihat???
    tak mo komen panjang gak hehehehehe
    jaga diri ye ma=)

    BalasPadam
  2. W'salam Cheqna anak mama...

    Alhamdulillah, mama sihat seadanya. Semoga cheqna juga sihat dan ceria sentiasa. :)

    BalasPadam
  3. salam kakcik..saya pakai prepaid je huhuhuh

    BalasPadam
  4. W'salam Sahrom...

    kakcik guna talian M... :)

    BalasPadam
  5. sokonglah, patutlah celcom makin kaya

    samalah mcm kes astro, lmbt bayo potong, cepat bayar takde imbuhan apa2 pun

    BalasPadam
  6. kapitalis tulin..
    kena komen jangan tak komen... kerana kita dilahirkan untuk menegur perkara yang tak betul

    BalasPadam
  7. saya jugalah salah seorang penyumbang kekayaannya tu

    BalasPadam
  8. WBH...

    terima kasih kerana sudi singgah dan tingalkan komen. Begitulah strategi syarikat2 gergasi - 'nak ambil, tak nak tinggal - masih ramai yang mahu' mungkin itu motto yang mereka pegang. :(

    BalasPadam
  9. AM...

    suara kecil macam kita ini, siapa yang nak dengar. Tapi andainya suara2 kecil digabungkan, tak mustahil ianya akan meletuskan satu gegaran yang hebat.

    BalasPadam
  10. jeBateja...

    prepaid pun kena beli juga! :)

    BalasPadam
  11. ibuintan...

    rela dalam terpaksa, ya? :) (nanti ada yang bertanya - 'siapa yang paksa awak?') :(

    BalasPadam
  12. sungguh benci ..
    padahal katanya yg terbaik di Malaysia..

    dah buat aduan, tp NO CARE PROBLEM !

    BalasPadam
  13. salam KC

    pakai maxis ok..dah 3 ratus lebey tapi talian tak potong..bayaq sikit-sikit pun xpa

    BalasPadam
  14. Kak zaa...

    macam kakcik kata, bagi mereka 'take it or leave it'. Yang penting mereka tetap untung. :(

    BalasPadam
  15. Imanshah...

    kakcik juga pengguna Maxis, setakat ini tak ada masalah. :)

    BalasPadam
  16. kaya tokey celcom..
    tkr la linelain..
    xkuasa nak layan kalau tak pentingkan client..

    BalasPadam
  17. salam kak chik,
    standard la depa nih... kalau kita lambat bayar sikit terus block, tak pun asyik tepon mintak duit.. ntah apa2.. patut nya tengok lah dulu rekod bayaran customer, kalau customer jenis yang still bayar walaupun lambat sikit, bagilah kelonggaran sikit kann..

    BalasPadam
  18. Salam Kak Cik..

    Berbezanya dengan NZ, kalau topap sedollar.. sampai hujung hayat pun takde limit masa... saya dah setahun topap sepuluh dollar, sampai sekarang boleh guna... ni kalau celcom topap lima hengget just for three days jer validnya..

    BalasPadam
  19. Aanas...

    tulah pasalnya... lainlah kalau dah tertunggak berbulan2 atau dah terlebih had kredit ke, kan? :(

    BalasPadam
  20. Nida...

    itu satu hal lagi... ada had masa pulak tu... :(

    BalasPadam
  21. kannn??!!

    kawan saya pun ada problem ngan depa ni.. ada masaalah ngan sim kad rescue..hari2 call... buat penat dan buang masa je..

    BalasPadam
  22. PB...

    dia punya Pusat Khidmat Pelanggan tu untuk apa entah, kan? :(

    BalasPadam
  23. saya ni..guna line tetap celcom stat ade henpon thun 2003 lagi..hehe

    tambh lak..guna berukben pom cap celcom jugak

    byk untung dorang yer..
    harap2..servis dorang akan mantap jugakkk...

    BalasPadam
  24. salam kakcik.

    saya guna prepaid
    tak berani guna line tetap
    takut over...huhu

    BalasPadam
  25. SN...

    kerana 'kita' lah mereka untung. Itu pun mereka menyombong dengan kita. :(

    BalasPadam
  26. Ati...

    kakcik guna line - kakcik tak banyak guna sebab tak ramai kawan! (sembang dengan kawan2 kat blog je) :)

    Yang banyak guna - anak2! tukang bayar - mak... :(

    BalasPadam
  27. Assalamualaikum wbt
    Teman byk hanya terima call saja kokcik, ate yg penting2 je keme telepon, itupun guna telepon rumah ke rumah, percuma satu malaysia! Lagipun teman ni idakle byk kengkawan nak dilabun dan hendak disogheh! Habih2 pakey sms je!

    BalasPadam
  28. Wa'alaikummussalam Yop...

    teman ni tak beghape gemo besogheh di telepon. Penat nekap telepon tu kat telinge! Sms pulak, mata dah kabo.. ate.. seme tak kene jadinye.. maneke gayenye weh?

    BalasPadam
  29. As'salam kak cik..

    betul la bil bayar lambat sikit dah nak sekat padahal kita tiap2 bulan bayar...

    BalasPadam
  30. Wa'alaikummussalam Amy...

    nak tak nak kita guna juga, kan? Itu yang mereka mahu. :(

    BalasPadam
  31. angah sokong tue.....
    sebab angah baru jer kena sekat panggilan.. dah la bil angah punya had limit RM 150
    baru jer RM 49.80 dah kena sekat apa kes nieeee????

    BalasPadam
  32. Angah...

    kalau dah bayar pun, kena tunggu lebihkurang setengah jam sebelum talian itu dapat digunakan semula.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com