Kawan-kawan kakcik

Selasa, 28 September 2010

Seharian di INTEKMA Resort and Convention Centre

Oleh kerana aku masih memegang prinsip yang kucipta sendiri iaitu 'tidak menyiarkan sebarang wajah tanpa izin - kecuali ahli keluarga dan rakan-rakan yang kupasti tidak kisah wajah mereka tersiar', maka catatan ini juga tiada gambar wajah para peserta mahupun penceramah.

Semalam, seharian aku berada di INTEKMA Resort and Convention Centre, Shah Alam kerana menghadiri seminar 'Menangani Gangguan Seksual Di Tempat Kerja'.  Seminar bermula pada jam 9.00 pagi dan berakhir jam 4.00 petang.

Minum pagi - jam 10.30

Hiasan dalam dewan seminar

Makan Tengahari






Hujan lebat sewaktu hendak balik ke rumah


Tentang isi kandungan  seminar, nanti kita kongsikan kemudian, ya? (^_^)



20 ulasan:

  1. Salam Kakcik,

    dekat na dengan rumah saya dah. Kalau tau boleh ajak singgah..

    BalasPadam
  2. Salam Yan...

    rumah cantik dan besar kat belakang INTEKMA tu, ya??? Kalau kakcik tahu, kakcik laung nama Yan (tapi... Yan ada kat rumah, ke?) :)

    Teringat juga kakcik kat kawan2 yang ada kat Shah Alam tu.. tapi, tak tahu nak hubungi macamana.. :)

    BalasPadam
  3. saya sokong prinsip tu ! saya juga tak suka wajah saya di siarkan tanpa izin. kalau nak siar juga, biarlah saya pilih gambar yang terbaik. hehe

    siar wajah kueh tak apalah kan !

    BalasPadam
  4. Kanda AL...

    siar gambar kuih tu, sekurang-kurang kot boleh membuka selera mereka yang kehilangan selera! :)

    Nanti kalau kita berjumpa, saya tanyakan dulu gambar kanda yang mana yang boleh disiarkan, ya?;-)

    BalasPadam
  5. emmmm bagus ni... rasanya semua tempat kerja perlu buat kursus macam ni....

    BalasPadam
  6. Salam Alimaz...

    kadang2 kita rasa benda tu sesuatu yang biasa.. padahal ia sebenarnya boleh mencemarkan maruah - Malangnya, kita tak ambil kisah kerana kita tak tahu hak kita...

    BalasPadam
  7. salam,

    kalau nak siar juga gambar...kena tutup wajah ngan 'stiker' tu yea...

    BalasPadam
  8. Salam Myri...

    kalau terpaksa.. kakcik akan 'cari jalan' agar wajah itu tidak kelihatan! (kakcik belum ambil kursus mengaburkan gambar.. hehehe...)

    BalasPadam
  9. akak boleh superimpose dgn muka kartun. shrek ke, toy story ke...eheheh

    BalasPadam
  10. gadisBunga...

    hehehe.. marah pulak tuan punya badan nanti1 :)

    BalasPadam
  11. kak cik..mesti menarik tu isi isi seminar ..sampai sudi kongsi bersama....gegeegegegeg

    BalasPadam
  12. Ila...

    biasa-biasa sahaja... cuma kakcik kena olah ayat untuk bercerita semula... (jadi... tak tahulah bila kakcik boleh kongsikannya..) :)

    BalasPadam
  13. dah lama xpi kusus mkn2 kat hotel yg best2 tu..huhu..

    BalasPadam
  14. heheheh kalau macam tue kak cik singgah di umah angah w'pun jauh hehehe

    BalasPadam
  15. Salam Sarah...

    kalau ikut hati kakcik ni, dah malas dah nak pergi kursus/seminar/bengkel ni.... :(

    BalasPadam
  16. Salam Angah...

    weiiii... rumah Angah jauhlah dari Shah Alam... meh ambil kakcik dengan motor! :)

    BalasPadam
  17. Pn Dr...

    nanti kakcik copy n paste je... :)

    BalasPadam
  18. best nye seminar nie...
    sepatut nye acu kena join nie...selalu sgt kena gangguan..huhuhu

    BalasPadam
  19. Acu...

    pelangkung je orang yang ganggu Acu tu.. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com