Kawan-kawan kakcik

Selasa, 24 Ogos 2010

Aku makan tebuan, kala, lipan dan yang sewaktu dengannya..


Jadi.. semua bisa itu sedang menjalar dalam urat sarafku.  Jangan main-main, aku bersedia untuk menyemburkannya kepada sesiapa sahaja yang cuba 'bermain-main' denganku!!!!

Aku dah penat untuk bercakap dengan  nada lembut gigi dari lidah tapi tiada tindakan yang memuaskan hatiku diambil.  Hari ini aku nak jadi naga berkepala tujuh... jangan lari... aku akan hambat kamu!!!!

34 ulasan:

  1. Saya belum boleh lari lg kak hehehe...hrp kakcik sihat :)

    BalasPadam
  2. Salam.

    bawa bertenang kakcik. nanti silap sembur, tersembur naga kepala 9 pulak !

    BalasPadam
  3. Salam Mimi..

    jangan bimbang, kakcik tak kejar Mimi. Alhamdulillah, kakcik sihat - semoga Mimi, baby dan ahli keluarga yang lain juga sihat serta gembira. :)

    BalasPadam
  4. Salam Kanda AL..

    dah nak meletup rasa dada ni. Berkali-kali cakap benda yang sama, tak faham2 juga! :(

    BalasPadam
  5. uiks kak cik

    nape ni??
    banyakkan sabo..selagi leh sabo sabo
    kalu tak leh...bersiap sedia bertukar menjadi ultraman =)

    BalasPadam
  6. wow...kak cik...naga... ni mesti tak terlalu panas membara...

    BalasPadam
  7. salam,

    cuba cakapkan sekali lagi...dengan nada yang lain pula..kalau tak berjaya..ulang frasa sama dengan intonasi berbeza...boleh berhasil kot?

    BalasPadam
  8. Salam Cheqna..

    kakcik nak bertuko jadi catwoman la.. nak cako2 badan orang! :)

    BalasPadam
  9. Jap..jap nak panggey CICAK MAN datangggg....! hehehhe

    BalasPadam
  10. Salam Ila..

    itu belum lagi semburkan api yang menyala-nyala dari ketujuh2 kepala.. hahaha.. (gelak jahat ni)

    BalasPadam
  11. Salam Myri..

    pagi ni kakcik dah tuko nada - siap keluar asap dari telinga dan hidung! :)

    BalasPadam
  12. Salam Azie..

    cicak cekeding tu?? kena bulu idung naga pun boleh hangus! wakakaka... :)

    BalasPadam
  13. HAPPY BUFDAY KAKCIK!!!!!!!

    semoga dimurahkan rezeki..hidup aman bahagia hingga ke akhir hayat akak...sayang kakcik *hug* muahhhh

    BalasPadam
  14. Salam Acu..

    terima kasih. Kakcik pun doakan agar Acu segera ke jinjang pelamin bersama Mr EE - hidup rujun damai dan dalam bahagia yang berpanjangan. InsyaAllah.

    *hug* mmuahhh.... :)

    BalasPadam
  15. wah.. takutnya kakcik... jangan main sembur-sembur kakcik nanti batal puasa...

    jadi incredible hulk je la kakcik, pakai baju ijau...

    BalasPadam
  16. Salam ibuintan..

    sembur tak batal, kan? Kalau sedut baru batal..hehehe..

    Jadi incredible hulk?? hahaha.. nanti semua pakaian koyak kecuali di tempat tertentu! ;-)

    BalasPadam
  17. Salam Mizah..

    marah pada orang yang 'tak faham bahasa' .. :(

    BalasPadam
  18. woah! larikkkk kak cik nak main sembur2..haha!

    selamat hari lahir kakcik..semoga panjang umur dan sentiasa dlm kesejahteraan.. :)

    BalasPadam
  19. Salam Firuz..

    Terima kasih. Semoga hidup Firuz juga dilimpahkanNya dengan kesejahteraan. :)

    Hehehe.. kakcik tak sembur sebarangan tau...

    BalasPadam
  20. *tgh try imagine kakcik versi naga*

    BalasPadam
  21. salam..sat gi sy habaq mai upin ipin ya..pasti sejuk hati kakcik..tak pun ayah pin, ke langit la gamaknya nnti hahahhaha

    BalasPadam
  22. salam ramadhan 14

    sabar ye kak cik bawa bertenang ye.. kalau silap langkah tak pasal2 jadi naga kepada 20 lak?? hehehe

    BalasPadam
  23. Salam AzeedA..

    bayangkan naga gemuk yang terkedek2 cuba terbang!

    Serammmm tauuuu... :)

    BalasPadam
  24. Salam sahrom..

    susah-sah bawak mai je lamPIN... hehehe.. :)

    BalasPadam
  25. Salam Angah..

    kepala 20 kalu.. nenong la jawabnya... :)

    BalasPadam
  26. **dgn suara perlahaannnn sangat** eeee...takutnya..kakcik makan benda2 tu!!! makkkk...

    BalasPadam
  27. Salam Fa..

    hahaha.. makan dalam keadaan kurang sedo! :)

    BalasPadam
  28. epi besday kak...

    kenapa tu kak..sampai nak jd naga tu..sabar2..bola posa nie..hee

    BalasPadam
  29. Salam Yan..

    terima kasih..

    saja.. sesekali nak bertukar dari jadi orang! :)

    BalasPadam
  30. tahajud menangis pada sujud terakhir... pastikan tidur dulu walau sesaat. 1/3 malam terakhir eg. 2.45 am dah boleh on. yakinlah dengan kekuasaanNYA...

    BalasPadam
  31. dah sejuk ke kak cik ?

    jangan hambat saya tau !

    BalasPadam
  32. IMAF..

    tiada yang lebih berkuasa selain Dia...

    BalasPadam
  33. Salam Reen..

    alaa... panas kakcik tu tak ke mana pun sebenarnya. (^_*)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.